Mesela özel bir durumun varsa hemcinsin bir doktor veya hemşire mi istersin yoksa farketmez mi?

Mesela özel bir durumun varsa hemcinsin bir doktor veya hemşire mi istersin yoksa farketmez mi?

Sağlık hizmetleri, kadın ve erkeklerin ihtiyaçlarına göre farklı hizmetler sunabilir. Ancak, bu ayrım genellikle biyolojik cinsiyetlerine dayalı olarak yapılır ve ayrımcılık yapmak amacıyla değil, daha etkili bir sağlık hizmeti sunmak için yapılır. Örneğin, kadınlar genellikle jinekolojik sorunlarla ilgili sağlık hizmetleri alırken, erkekler prostat kanseri taramaları gibi farklı hizmetler alabilirler. Ayrıca, kadınlar ve erkekler için farklı koruyucu sağlık hizmetleri sunulabilir.
Neden yapayım ki yapmam çok saçma mantıksız olur ayrım yapmak onlar erkek kadın olarak değil ki orada sağlık görevlisi işlerini yapıyorlar. Onlarda hastalara öyle bakmazlar görevlerini yerine getirirler kadınlık erkeklikle değil hastalıkla şikayetle ilgilenirler onlar için hasta vardır karşılarında...
Kadın Doğum Uzmanına gidersem yaparım o ayrımı yoksa Diş doktoruna gideceksem ya da diğer alanlar olsun, farketmiyor benim için.
Sadece özel konularda ayrımını yaparım , öyle hususlarda bayan doktora daha yakın görüyorum kendimi
Rahatsız hissedeceğim yerde kadın isterim jinekoloji de falanda. Ama sağlık bu sonuçta önemli değil. Acil bir şey ise farketmez. Ki doğum sırasında mesela kadın erkek ayrımı yapacak degil bir insan.
Cevap
17Cevap
İşi ehline vermek gerek böyle durumlarda. Ne zaman bayan doktora muayene olmak istesem pişman oldum. Doktora çok gitmem zaten iki abim de doktor.🤭
Şanslı kız maşallah 😃
Hayır bu konuda ayrım yapmam. Hatta bazı erkek doktorların kadınlardan daha iyi olduğunu yaşadım gördüm.
Hayır, sonuçta o insanlar yıllarca o eğitimi almış. En mahrem yerimi bile açmışlığım var. Bundan utanılacak bir şey yok.
Jinekolojiye gideceksem kadın dr tercih ediyorum ama doğumda erkek doktorlar da vardı, o an hiçbir şey düşünmüyormuşsun.
Özel bir durumsa kadın doktor tercihim olur elbette. Ama mecbur kaldıysam, sağlığım tehlikedeyse erkek doktora da giderim.
Foto çok güzel.🤗. Ama ben pek ayırmam. Hatta erkek doktorlarda daha rahatimdir.
Yapmam. İster kadın doktor gelsin ister erkek doktor. Sağlık bu utanmak.
Hayir hasta olunca gözüm görmüyor, aklim çalışmıyor, canim tatlı 😂
Fark etmiyor benim için ama eşim için yalan yok jinekolog kadın olsun isterim
Genelde fark etmez ama randevu alırken kadın varsa kadın seçerim jinekolojide
Ne zaman kadın doktora gittiysem pişman oldum. Erkek doktorlar tercihim bu yüzden.
Genelde kadın doktor tercihim daha rahat hissediyorum
Aç kızım utanma doktor o 😀
Bu sefer komik değildi 😏
Ben güldüm yetti bana 🥳
hayır umrumda olmaz
hangisi iyiyse ona giderim
Görsel çok iyi 😅
Hayır yapmam.
Farketmez. Ben tedavi için giderim sadece
Hayır yapmam.
Jinekolog falan kadın tercih ederim eğer gidersem
Kim gelirse fark etmez
Hayır. Kendim de bu işte olduğum için
Hiç yapmam
yapmam
Yapmam
Hayır
Yapmıyorum.
Yaparım
Yapmam
Hiç yapmadım
öyle şey mi olur ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?