Merhaba öncelikle vaktinizi aldığım için özür dilerim 158 48 kiloyum 44 ya da 42 olmak istiyorum normal mi yani güzel durur mu?

Kpop fanıyım ve kilomu takıntı haline getirdim sanırım kadın idolleri gördükçe bende daha fazla zayıflamak istiyorum 42 çok mu az arkadaşlarım belimin ince olduğunu söylüyorlar ama bacaklarım bana kalırsa hiç ince değil 42 olursam incecik olur diye düşünüyorum çok mu saçma ya da ne yapabilirim zayıflamak için

Merhaba öncelikle vaktinizi aldığım için özür dilerim 158 48 kiloyum 44 ya da 42 olmak istiyorum normal mi yani güzel durur mu?
Cevapla