Sabitçe yerimde durduğum zaman kalbimin çarpıntısıyla vücudumun sallandığını görüyorum. Yeni fark ettiğim bir şey. Bu normal mi?

Kahve içmiyorum. Gazlı içecekte çok sık değil. Çikolata fazla yiyorum. Genellikle evde yemek yerim. Bi' hastalığım da yok. Demir eksikliğim var.

Sabitçe yerimde durduğum zaman kalbimin çarpıntısıyla vücudumun sallandığını görüyorum. Yeni fark ettiğim bir şey. Bu normal mi?
Cevapla