47 kiloyum ama göbeğim var ve yıllardır var. Bölgesel incelme düşünüyorum sizce işe yarar mı? Daha önce bölgesel incelme yaptıran var mı? Zayıfım, kalçam küçük göğüslerim küçük ama bu göbek gerçekten kötü bi fizik haksızlık bu yaa
47 kiloyum ama göbeğim var, bölgesel incelme işe yarar mı?
sıkı spor ve diyet yapman gerek ekstra olarak bölgesel incelmeyle takviye alabilirsin ama sadece bölgesel incelmeyle adı üstünde sadece incelirsin :) spor diyet en iyi en sağlıklı şey sarkma şişlik ödem için tabikide bolgesel incelmeyle destek alabilirsin
siz detayları görmüyosunuz da ondan. onun şu an göbeğini sıkılaştırmak için yapacağı en ideal hareketler bunlar. diğerlerinden sıkılabilir ama bu hareketlerden sıkılmaz tık tık yapar. bir şey olmaz.
Ya pantolon olabilir ok fotoyu zaten kesmişsin bir de zom atmışsın göbek deliğine kadar karnın düz gibi altı şişmiş gibi kavisli geliyor bu saatte milleti yoldan çıkarmayın tövbe tövbe
Bu saatte oluyor öyle arkadaşım cinler şeytanlar dolaşıyor insanın kanına giriyor nefis diye bir şey var insanız yani neyse ben yatıyorum hadi allah rahatlık versin
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
23Cevap
sıkı spor ve diyet yapman gerek ekstra olarak bölgesel incelmeyle takviye alabilirsin ama sadece bölgesel incelmeyle adı üstünde sadece incelirsin :) spor diyet en iyi en sağlıklı şey sarkma şişlik ödem için tabikide bolgesel incelmeyle destek alabilirsin
bölgesel incelme değil de 2 dambılla gün aşırı bol tekrarlı lateral raise ve front raise yaparsan zamanla sıkılaşır o bölge.
Ne alaka lateralle front Allah aşkına ülkede herkes uzman ak
🤣🤣 Yandan ucundan bile "core" bölgesine vurmayan omuz hareketi ile ne alaka yahu.
siz detayları görmüyosunuz da ondan. onun şu an göbeğini sıkılaştırmak için yapacağı en ideal hareketler bunlar. diğerlerinden sıkılabilir ama bu hareketlerden sıkılmaz tık tık yapar. bir şey olmaz.
Yağlı yeme. düzenli spor diyetle dene giderse öyle gider. Hamurdan yağdan uzak dur.
Gece belirli bi saatten sonra da yeme içme düzelir
Ne kaldı
Göbek
O da gitti mi tamamdır
Hahahahahahahha inş
Yani bölgesel olarak incelebileceksen bu bölgen de bel çevren olacaksa neden işe yaramasın?
Pek bi göbegin yok rahatsiz oluyorsan spora başlamani öneririm
Öyle bir giymişsin ki yani göbek mi kasık mı afedersin şey mi belli olmuyor yok böyle bir giyim tarzı arkadaş
Ne alaka normal pantolon crop
Ya pantolon olabilir ok fotoyu zaten kesmişsin bir de zom atmışsın göbek deliğine kadar karnın düz gibi altı şişmiş gibi kavisli geliyor bu saatte milleti yoldan çıkarmayın tövbe tövbe
Buna da yükselezsiniz be erkekler
Bu saatte oluyor öyle arkadaşım cinler şeytanlar dolaşıyor insanın kanına giriyor nefis diye bir şey var insanız yani neyse ben yatıyorum hadi allah rahatlık versin
Bu fotoya bakıp 32 çekmediğinizi umuyorum
Canım sevgilim var öyle bir şey yapmaya ihtiyacım yok ok hadi iyi uykular bana allaha emanet ol
Göbek değil rahim var orada ne yaparsan yap gitmez o yüzden diyoruz balık etli olun diye
Whatt
harcadığından az kalori alırsan göbek gider. bebek gelir
Yagli bir gobekten cok hassasiyetten dolayi olusan gobek gibi duruyor gluten ya da laktoz duyarliligin var mi?
Yok
Boyun kac
167
Bölgesel incelmeden fayda gören çok insan var
Abartma kız bende o kilodayım
Ama göbek normal değil 😥😥
Eritirsin tatlım göbeğe kilo alıyorsun demekki
İnşallah 😥
İnşallah balım 💞
Sen bide benim göbeği görsen 😊
pek de göbek denemez ama evet varmis
Karın bölgesi çalış 😅
kötü durmuyo bence.
foto büyümeden önce g. öt sandım 😕
Kilo alıp verdiysen ondan ötürü
40 kiloydum ilaçla 7 kilo aldım vs vs
Kadınlarda göbek basen ve memeye odaklanıyor kilolar maalesef
Benim sadece göbeğe gitmiş 😥😥
maalesef mekik hareketi biraz toparlatır ama
Çekemiyorum
zorlasan biraz ya da göbeğe masaj
Yoo gayet güzel bence komple boydan atsana bi de
O herkeste var merak etme
Gaz ya da ödem olabilir
Göbek nerde
Güzel durmuş.
Sıkı olmalısn
Abart feriha
Bence yok
Abartt
Takma bu kadar gerçekten güzel duruyor kötü değil
Güzel mi duruyo yok ben istemiyorum
Öpebilirmiyim o tatlı göbegini
Biraz göbeğin çıkmış çok mu yedin?
ne tatli