Normalde 104 kilo biriydim. 87 ye kadar düştüm normal hayatımda 67-72 arası olmak istiyorum. Boyum 178.
Bu değerler beni kötü gösterip sağlığımı tehlikeye atar mı? (67-72)
Normalde 104 kilo biriydim. 87 ye kadar düştüm normal hayatımda 67-72 arası olmak istiyorum. Boyum 178.
Bu değerler beni kötü gösterip sağlığımı tehlikeye atar mı? (67-72)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Aynı boydayım. 70 kiloyum. 70ten aşağısı zayıf. 80 ideal. Tabi yattığın yerde yersen boş kilo olur. Spor yapman lazım.
Benide 1.78 kilom 70-72 lerde kanka bende 80-85 olmak istiyorum kilo kas kütlesi olarak artış olunca iyi oluyor
Ben 1.76 boyunda 51 kiloyum gayet sağlıklıyım sen 70 ten bahsediyosun
Yaşlı görünebilirsin
dayı bana çok benziyon
75 kilo notmal olur fqzla verme cökersin
75 civarı olman iyi olur.
72 kilo normal altına inme
İyi knk
Yo gayet iyi