Aşırı unutkanım :(((( şikayetim bu tohtur bey ryuyuıgh
Telefona çok bakıyorum stresli bi hayatım var biraz. Bunlar sebep midir. Eskiden kendimi zeki bulurdum şimdi embesil asdfdgffg
Aşırı unutkanım :(((( şikayetim bu tohtur bey ryuyuıgh
Telefona çok bakıyorum stresli bi hayatım var biraz. Bunlar sebep midir. Eskiden kendimi zeki bulurdum şimdi embesil asdfdgffg
Bende kendimi önceden çok zeki bulurdum şimdi normal. Bunu hayat şartları getiriyor. O kadar olayları kötü şeyler oluyor ki insan unutmak aptallaşmak istiyor. Aptallaşmak mutlu hissettiriyor
Evet:/ galiba bu yüzden oluyor.
Buradaki neden herkes aşağılıyor birbirini?
Bi kendime embesil dedim canım kızın biri yazmış belli oluyo diye.
Tamam bende umursamicam.
Okey
Cevap
6Cevap
Mutlaka o yüzdendir psikolojik destek almaktan çekinme.
Kendini değersiz hissediyorsun hissettirenlerden uzak durmanız gerek...
Evet doğru.
Telefon bağımlılığı ve yeterli vitamin alamama bunu tetikler. Bol balık ve telefondan uzak kalmaya çalış. Ayrıca kitap okumanı öneririm.
Al benden bir tane daha 🤭
B12 Vitamini Eksikliğiniz Olabilir İyi Forumlar
öyle demeyelim de, keyifsiz bir dönem diyelim..
Embesil değilim yani.
Sitresten de oluyor evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?