Ne kadar kötü durumda olduğumu fark etmemek için kendimi hep meşgul tutuyorum, bunun sonu ne olur?

Kesinlikle iyi hissetmiyorum yaşadığımı bile hissedemiyorum ben

Okula gidip geliyorum arkadaşlıklarım var ama bir şeyler hissedemiyorum artık ne heyecanlanıyorum ne mutlu oluyorum sadece maske 🎭 takıp hem kendimi hem etrafımı kandırıyorum

Eminim hissediyorum bunu sonu iyi değil, hani hipnotize olmuş gibiyim dalgınlıkla hızlı gelen arabaları görmeyip bir Adım atarsınız ya yola aynı o şekilde hissediyorum hemde her zaman

Birinin beni sarsıp MK sen ne boktan adamsın hayatına baksana demesi çok lazım bana ama kimse görmüyor ki aslında tüm yaptıklarımın sorunlarımdan kaçmak için olduğunu

Psikoloğa gittim, ama o da tam anlamadı sorun onda değil bende o kadar alışmışım ki sahteliklere kendimi anlatmam gereken zamanda Nil’e gerçek kendimi bulamaz oldum
Ne kadar kötü durumda olduğumu fark etmemek için kendimi hep meşgul tutuyorum, bunun sonu ne olur?
Cevapla