Burun estetiği sonrası burnum bazen şişiyor. Bu neden olabilir?

Merhaba, ben 6 ay önce kapalı burun estetiği ameliyatı olmuştum. Burun ucu ödemim aşırı yavaş iniyor. Ve burnum bir gün incecik kalıyor ertesi gün birden çok büyük şişiyor. Ve tekrar küçülmesi çok zaman alıyor. Bunun nedeni ne olabilir? Bunu yaşayan var mı?

Burun estetiği sonrası burnum bazen şişiyor. Bu neden olabilir?
Cevapla