Güncellemeler
+1 yıl
Doktora gittik. Beyninde hiçbir şey yok dedi :) B12 d vitamini ve tuzum eksikmiş. Senede 1 kere böyle geçirmem normalmiş
Epilepsi nöbeti geçirmişsindir. İlla ki göz kayması, baygınlık şartı yok. Bakar halde put gibi kalan epilepsi hastaları da oluyor. Bir doktora görün ilaçlarınla ilgili değişime ihtiyaç duyuyor olabilir hastalığın.
Geçmiş olsun. 🙏
Cevap
4Cevap
Evet muhtemelen epilepsi nöbeti geçirmişsin sevgilim de epilepsi hastası ve uykuda olan nöbetleri bu şekilde oluyor:( Geçmiş olsun🌸
Evet nöbet uykuda geçirmişsin geçmiş olsun zor bir hastalık ve tedavisi yok
Çok geçmiş olsun rabbim şifa versin bir hastaneye git eeg felan çekiyorlar kontrolü yaptır
Doktora gittin mi peki
Doktora görün
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?