Epilepsi nöbeti mi geçirdim yoksa başka bişey mi cevap verir misiniz?

Kendimi bildim bileli epilepsi hastasıyım. 9 yaşından beri ilaç kullanıyorum hala geçmedi. Belki geçmiştir ama kontrollere gitmedim. Ailemin söylediğine göre gece uyurken vücudum kaskatı kesiliyormuş. Bembeyaz falan da oluyomuşum sanırım nefes mi ne de alamıyormuşum. Bana epilepsi nöbeti gibi gelmedi çünkü kuzenim de epilepsiydi. Gözleri kayıyordu baygınlık geçiriyordu. Yani epilepsi nöbeti mi yoksa başka bişey mi yardımcı olursanız sevinirim
Güncellemeler
+1 yıl
Doktora gittik. Beyninde hiçbir şey yok dedi :) B12 d vitamini ve tuzum eksikmiş. Senede 1 kere böyle geçirmem normalmiş
Epilepsi nöbeti mi geçirdim yoksa başka bişey mi cevap verir misiniz?
Cevapla