Epilepsi hastası olduğumu öğrendim çok zorlanıyorum benim gibi epilepsi hastası olan var mı neler yaşıyorsunuz?

Epilepsi çıktı bende 26 yaşımdan sonra sosyal hayatım sıfırlandı sürekli evdeyim 1 çocuğum var onun yanında bişey olur korkusu var sürekli, dışarı çıkmaya da korkar oldum kriz geçiririm diye. Eşimle de aram bozulur diye korkuyorum, eşim cinselliğe çok düşkün ama son zamanlarda sanki ona yetemiyorum gibi hissediyorum. Çok çıkmazdayım arkadaşlar😔

Epilepsi hastası olduğumu öğrendim çok zorlanıyorum benim gibi epilepsi hastası olan var mı neler yaşıyorsunuz?
Cevapla