Güncellemeler
+1 yıl
😑😑😑

Siz de ayakları üşüdüğü için uykusunun bölünmesini engellemek için çorapla yatanlardan mısınız? Yoksa çıplak ayaklarınızı battaniyenin altından çıkarıp havalandırmayı mı tercih edersiniz?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Günah günah giyme annem görse çorapla yattigimi terliği yerdim 😄
Bir kerede sen gülsen be 😂 günahla alakası yok kim demiş onu ya 😂 vur Teyzem vur 😂
Sus bakayım sen annemden iyimi bilicen gerçi annem günaf günaf çarpılırsın diyor anne dediyse bitmiştir anneler herseyi bilir seni anneme söylersem bi terlikte sen yersin bak😂😂😂
😂😂 küçükken az yemedik Dejavu oluruz 😂 ama günah değil ki 😂😂 ama Teyzem öyle diyorsa öyle olsun küçükken günah günah diyip korkutup giymesinler diye ondan hepp😂
Ahh neler çektim neler yatarken çorap giydirmiyirdu okula giderken pijamanın üstüne 2kilotlu çorap bir çifte çorap robogob gibi kalem yere düşse eğilip alamıyordum koskoca kadın oldum hala kalın giy kalın üşütür çocuğunun olmaz diyor iki tane var ya iki tane usutmemisum işte 😂
😂 😂 ama şimdi sende anne olmuşsun evlatlarının usumesini ister misin? Bence Hayır. Annende o dönemin şartlarıyla üşüme diye böyle tedbir almış şimdide halen düşünüyor çünkü değil 37 57 olsan yine onun evladısın yine seni düşünür 😊 Allah annelerimizi başımızdan eksik etmesin
Aminnnn Rabbım başımızdan eksik etmesin sağlıklı uzun ömürler nasip etsin inşallah 🥰 🤲
Amin inşallah ya 😊 o yüzden kızma kadına 😁 sözlerini dinle birlikte mi yaşıyorsunuz 😂
Yok ayrıyız ama konuşmamızda başım ağrıyor desem cibildak dolasiyon ondan diyor ayağım ağrıyor desem terlik giy kalın giy o çocukları da kendine benzettin diye sitemler sitemler 😂
Hahahaah kadın seni düşünüyor ya anne olarak normal yani böyle şeyler 😂😂 sende ilerde aynı olursun 😂😂
Çorapla uymak sağlık için zararlıdır. Giymem
Anladım bende öyle biliyorum ama uykuya dalmak icin iyi oluyormuş
Beyni etkiliyormuş ilginç
Uyusun diye işte
hep uyurum corapla
Çıkarmak rahatsız mi ediyor
Zararlı diyorlar