İki hafta önce bacağımı sakatladım, hala hissiz. Uyuşukluğu neden geçmiyor?

14 gun once sakatlandim is yerinde zedelenme oldu ayagimda. Simdi bacagim ayagim hala bildigin his siz. 2 haftadir dusunmekten kafayi yiycem neden gecmez uyusuklugu? Doktor geçer diyor. Dun calisdim ce 7 saar uzerine bastim haliyle daha da acidi gibi. Ama surekli 1 gun ise gidip 5 gun rapor nasil alayim Allah askina kafayi yicem simdi saliya kadar evdeyim izinliyim. Carsamba yine aykta caliscam ozamana kadar duzelmem olabilirmi? Kafayi yiycem arkadaslar normal degil bu normal mi?

İki hafta önce bacağımı sakatladım, hala hissiz. Uyuşukluğu neden geçmiyor?
Cevapla