Düştükten 2 hafta sonra hala ayağım uyuşuk? korkuyorum sağlıkcı var mı? Nolur?

Ya anlamiyorum cidden..2 hafta olacak isbyerinde dustum doktorlar gecer kendine diyo cok endiseleniyorum gecmiyor ki bir uyuşuk ve bastirinca hala agriyor. cok korkuyorum yurumekte ve dengemi tutup sabit durmakta zorlaniyorum çok uzuluyorum gecmezmi?

Düştükten 2 hafta sonra hala ayağım uyuşuk? korkuyorum sağlıkcı var mı? Nolur?
Cevapla