Ayak serçe parmağım çatladı, 5 gün oldu uzatınca ayağım kasılıyor ve çekiyor, uyuşma da var. Normal mi?

Ayak serçe parmağım çatladı bandajladilar fakat 5 gün oldu uzatınca ayağım kasılıyor ve çekiyor uyuşmada var? normal mi bu durum? Ayağımın üstüne basamıyorum parmaklarımıda oynatamıyorum. Psikolojik nasıl geçer? Parmagim bir yere değince çatlak kırıga dönüşürmü diye kafayı yiyorum. Dönüşürmü kırığa?

Ayak serçe parmağım çatladı, 5 gün oldu uzatınca ayağım kasılıyor ve çekiyor, uyuşma da var. Normal mi?
Cevapla