Güncellemeler
+1 yıl
Boy 188 kilo 94
Geçen gün 2.5 litre koladan 2 tane içtim üstüne abur cubur çikolata vs. yedim 600+ gram seker ediyor günde 1 paketten fazla sigara içiyorum bunu senelerdir yapıyorum midemde kilomda sorun olmadı kilom sabit şuanda sizce ileride sorun olur mu?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Zararlı tabiki ilerde illaki sağlık sorunlarin olur
Kas yuzdeni arttırırsan gercek şekerin etkisini görürsün.
Her şey görüntü değil ki … içten çökersin yapma
Sigarayı bırak ve haftada bir gün puro iç. Her gün ağırlık çalış, istediğin kadar yemek yersin.
Oha nasıl yaşıyosun fknrnfndnnd
Bi ara arkadaşların arasında lakabım süngerdi 1 litre şarabı tek başıma içiyorum diye
Ahajsmsnansn 10 /10 tam uymuş
Yaşıtmışız sen kaç gram tüketiyosun insanlardan data topluyorum hdjsbfjdksjcnxjxdh
1. Si 19 yaşındayım ikincisi rakip bile olamayız kola içmiyorum şeker mümkün olduğunca az. 😁 kendine gel bence
Tabii şekere şeker gerek yok diycemde foton yok HDKSBDSKJDDKSKJXX
Ahajqjswkksks evet ona emin olabilirsin😅. Sana da şeker yaramış hızlısın skkskskjs
Bir cevap bile yazsan iyi olurdu :D
Kanserden ölürsün 30 yaşında, devam