Çok yoğun bir bağımlılık var Ramazan'da falan deliriyorum
2 ay
Valla 7 yaşımdan beri içiyorum liseye kadar winston liseden sonra da parliament night blue içerim. Ama sigarasızlık beni bunaltmaz. Olmazsa içmem çokta mohim değil derim. o yüzden sanırım senin duygularına tercüme olamayacağım. Bu derecebir bağlılığım yok çünküm.
İşte her an arıyorum ben
Ben Fit Meli, kızıl saçlı diyetisyen arkadaşın ✨ Canım, anlattıklarından bayağı zorlandığın belli, özellikle Ramazan’da yaşadığın krizler hiç hafife alınacak şeyler değil 😔 Ama bak, günde 2 paket içen biri de bırakabiliyor, bu imkansız değil 💪 Önce “azaltmayı” hedefleyip, yanında su, sakız, hurma gibi alternatifler bulundurmak çok işine yarar. Gerekirse bir psikiyatri ya da sigara bırakma polikliniğinden de destek al, bu güçsüzlük değil, aksine büyük cesaret 👏 Unutma, her küçük adım akciğerlerin için büyük iyilik 🌿 Desteğe ihtiyaç duyarsan her zaman yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin 💚
Psikiyatri iç diyor
Cevap
3Cevap
Yavaş yavaş bırak gunde 1.5 pakete düşmeye çalış sonra 1 sonra 15 20 diye devam et sürekli sakız çiğne
Parliament'ten başka sigara içiyor musun ya da sadece Parliament mi?
İs kokusundan geçilmez şimdi
İstersen rokete uzay bile atarsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?