Arkadaşlar bipolar bozukluluğum olduğunu düşünüyorum. Bir gün kawaii olup bir gün cold as f*ck olabiliyorum. Sizce bunun nedeni ne?

Arkadaşlar bipolar bozukluluğum olduğunu düşünüyorum. Bir gün kawaii olup bir gün cold as f*ck olabiliyorum. Sizce bunun nedeni ne?
Cevapla