Ben americano die biliyorum ama en iyisi hangisi
Deprem olduğu günden beri uyku düzenim bozuk 6 Şubat tan beri yani
Ben americano die biliyorum ama en iyisi hangisi
Deprem olduğu günden beri uyku düzenim bozuk 6 Şubat tan beri yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Filtre kahvesi knk. Beni genelde kahve pek uykumu acmazdi hani derler yaa uyanik birakir adami falan ama bana nedense hep bu tarz seyler etki etmedi enerji icecegi olsun falan, taa ki en son mi filtre kahvesi yapmistim yine makinemde iki bardak ictim (bilmiyom bardagin boyutuyla alakali mi ama biraz buyuktu) valla insani aciyor bildigin o yorgun uykulu gozlerin birden uykunu almis gibi oluyon...
Ben de makine yok 🤔🙄😞🥺
Iste turkiyede pek icmiyorlar. Bizim burada da filtre kahvesi cok populer, turklerin cay ictigi gibi...
Ay Evet ya ben çok çay içiyorum O da uyku düzenimi bozuyor olabilir siz neredesiniz hangi ülke
Yurtdisi. Kultur farki iste, turkler cayci gavurlar kahveci sanki daha cok. Ben ikisine de bayilirim...
Yurt dışı olduğunu biliyorum hangi ülke diye sordum
Iskandinavya diyelim..
Hangi ülke iskandinavya'nın
Ya napican bu kadar bilgiyi anlamadim ki...
Hangi ülke merak ettim
iskandinavya iste hepsi ayni zaten..
Finlandiyadamiisn sen tatlim
Cevap yokmu
Ya boş ver beni sen cay ic cay
Hayırdır evine gelip başına silah dayayacağım sanki Mafya falan değilim korkma 🥴💅
Harbi mi diyon len vallahi icime su serptin simdi bak. Konu ben nasil oldu onu da anlamadim kahve sormustun..
Alt tarafı bir yaşadığın şehri söyleyeceksin Avrupa ülkesi olabilir ben yaşadığın ülkeyi sordum ne oldu da g**** bu kadar kalktı Avrupa görünce g**** mü kalktı sonradan görmek ya buradan dönme derler ne varsa eskilerde var düşmez kalkmaz bir Allah kalktığın gibi iner gttun
Ne diyon knk alt tarafi ulkeyi ogrenemedin diye ne bu ofke sinir. Mecburmuyum canim…🙄🤦♂️
Merak etme senlik bi durum degil sana ozel boyle degilim. Genel olarak soylemem burada, bosuna gizli takilmiyom zaten yoksa boyle bi soruda gizli takilmaya ne gerek vardi…
Ben hangi ülkenin kahvesi meşhur diye sordum bana ne senin yaşadığın ülkeden 😂🤔 soruyu sen nerenle anladın nedir bu psikopatlık sonradan görmüşlük anlamadım zaten gizlisin sadece ülke ismi yazacaksın belki benim gittiğim bir ülkedir Allah Allah
Ustelik bir sallamani duzeltiyorum, sonradan gelmedim buraya hep burdaydim. Dogma buyume bura yani o yuzden merak etme her hangi bir havan olmaz kimseye😇
Avrupa'da yaşamak sana ne gibi bir ayrıcalık gibi geliyor da şehir ismini söylemiyorsun egonu tatmin edebildin mi ama ben finlandiya'da yaşadığını anladım boşuna kendini yorma yavrucuğum 😋🥴😂
Sen senin gittigin ulkeyi soyle ona gore cevap veririz belki. Ben senin hangi ulkenin kahvesi mesurdur diye sordugunu goremiyorum bir yerde🤔
Sordugun soruyu bi hatirla istersen, ulke bulke yok sorunda ama yinede sen bilirsin tabi…
Ben ayricalik geliyor falan mi dedim harbi iyi uydurup senaryo yaziyon hee..
Iyi anlamissin, guzel denemeydi ama olsun bu da bir ihtimal tabi😉😅neyse knk benim uykum var zaten yataga girdim iyi geceler iyi cay icmeler, kacak caydan olsun ama olur mu🤣🤣
Ben çay içtiğim kadar kahvede içiyorum merak etme finlandiya'da yaşadığını biliyorum bebeğim bu kadar kendini yorma Tamam Avrupa görmüşsün en kültürlü sensin ben de gördüm ama senin kadar g**** kalkık değil alt ülke ismi sordum kendi kendine havalara girdi Danimarka ve Norveç gittiğim ülkeler
Ama benim Bir yerlerim kalkmadı çünkü sonradan görmedim senin gibi
😂🥴😋🤔💅💅💅💅
Helal len bir yerler gormussun. Harbiden diger arkadasin dedigi gibi hakaretler hakaretler. Hemen istedigin olmayinca hakarete yalan yanlisa uydurmalara basvuruyorsun, aciyorum sana..
Iyi geceler ugrasamicam daha fazla…
@raporsuzdeli07 haklisin kardesim. Normal biri degil bu…
Yalanmi burada yaşayan akrabalarım var uydurma diyorsun sana bir şeyleri ispat mı etmek zorundayım benim gittiğim ülkelerden biri mi diye sordum amacım buydu yazdığını okudun mu iki gün boyunca uykusuz kal o ironi yaptıysa ben de ironi yaptım senin gibileri ego kastıramam düzgünce muhabbet edemeyeceksek de uğraşamayacağım muhabbet etmeyi öğrenmelisin iyi geceler iyi geceler
Ok
Kanka senin nasıl bir kuyrukaccin var başkaları ile olan muhabbetime karışıyorsun 😂😂
İnşallah Annen ölür 😂😋😋💅
Yarın akrabalarımı arayacağım diyeceğim ki yaşadığınız ülkeyi tarif edin ama neresi olduğunu söylemeyin karşınızdaki kişiye Avrupa'da yaşamak bu kadar ayrıcalıksa eğer 😅🤔🥴
Aynı durumu yaşıyorum, bugün uyumak istemiyorum akşam yatmak için ama uyku çok tatlı geliyor sjskjsks lanet olsun
Türk kahvesi içtim bitek o vardı bakalım nolucak az sonraaaaa 😂
Türk kahvesinin kafeini yüksek bu arada iyi yaptın jskssk
İşe yaramıyor evde olunca of fffff
He ya evde uyku bastiyo cikicam dışarı en azından uyuyamam sjsjdj
Kahveyle uyku duzene girmez saatinde yatmak erken kalkmakla olur
Olur olur uyku düzenim bozulduğu için saatinde yatamıyorum zaten
saatinde yatamadigin icinde gec kalkiyosun. Erkenden kalk bakalim noluyo
Aynen öyle şekerim erkenden kalkamıyorum gözlerim açılmıyor
Calismiyosun ondan oluyo. Ama nolursa olsun ayni saatte kalkaesan gecede uykun gelir sekerim
Şekerim aynı saatte kalkmam için uyumam lazım geç yatıyorum 5 gibi kalkıyorum
Tamam sekerim
Enerji içeceklerini dene bir kutusu sekiz bardak kahvedeki kafeine bedel.
Yaz ismini nerden alcamm
Redbull falan mı diyorsun vallahi içtim hiç faydası Yok daha önce
Redbull olabilir farklı markalar da ordakilerin markasını pek bilmem ama sanırım burn vardı bir de
Red bull işe yaramıyor ki
Demekki bünyeye gire fark ediyor bende işe yarıyor çünkü sen bir daha dene ama uyumaya yakın içme gün içinde birde akşam üzeri icebilirsin
Ne seviyormusun sen...
Ne kimii
Pardon hangi kahveyi seviyorsun
Uyku ilacı al
Reçetesiz varsa ismi ne kanks
Duş alıp uzanarak