Sürekli sallanıyorum gerçekten psikolojik anlamda hiç iyi değilim deprem zedelerine aşırı üzülüyorum Allah yardım etsin uyuyamıyorum sizler de. Öyle misiniz
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılİzmir depreminden sonra yaklaşık 1 sene süresinde aynı şeyleri yaşadım.
Hatta bu nedenle doktora bile gittim bir süre.
Depremden yataktan düşerek uyandım.
Onunda etkisi var galiba.
Hele birde depremden sonraki 5 gün toplamda sadece 3 saat uyuyabildim.10 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılAçıkçası haberlerin etkisiyle Ben de geceye kadar uyuyamadığımı fark ettim Ancak bunun sebebini Yapmak istediklerimi şu zamana kadar yapmamak ve en ufak bir felakette öleceğim için hayatımı boşa yaşamak olduğunu fark ettim o yüzden olduğunu fark edince bu düşünceden sıyrıldım Bir de haber kanallarını açıkçası izlemiyorum ve herhangi bir yerden de takip etmiyorum O yüzden de bu düşüncem çabucak geçti
Korona zamanında da bu şekilde olmuştu ve yatağıma kolonya bile sıkmıştım fısfıs halinde sonra tamamıyla bu tarz haberleri izlemeye bırakınca normal hayatıma geri döndüm çok çabuk etkilenen bir bünyem var benim de O yüzden benim için yapılacak en iyi çözüm her zaman her an o kötü durumları takip etmektense bir kez bakıp son durumu öğrenmek Çünkü görüntüler isterseniz tetikliyor gerek işte deprem konusu ile ilgili oluyor gerekirse kendi hayatınızla ilgili eksikliklerden dolayı oluyor
Hatta sana şöyle söyleyeyim eğer coronadaki gibi kendime ekrana maruz kalma kısıtlaması koyduğum kadar bana hayatında zarar veren insana o kısıtlamayı koysaydım Şu an hem koronadan etkilenmemiş oluyordum yine aynı şekilde başarılı olduğum gibi hem de o kişiyle alakalı durumları atlatıp şu an istediğim hayatı yaşıyordum
O yüzden sana zarar veren her şeyden kurtulmanı öneririm ve iletişimine gerekirse ekrana bağlı sürenin de sonlandırmanı Öneririm eğer yaşadığı şey bir alışkanlıksa o alışkanlıklarını da bitirmeni ve yeni alışkanlıklar zamanı öneririm02 Yorumla- +1 yıl
Çünkü kötü şeyin toleransı ya da karşı tarafın kötü davranışlarını art niyetli davranışlarını görmezlikten gelmek ya da bu art niyetli kişiyle aradaki Sorunları çözmek çalışmak kadar saçma bir konu yok zaten onun art niyet yüzünden bazı şeyler gerçekleştiği için bırak hayatından çıksın
Depremi de bir noktada bu konuya benzetebilirsin Çünkü bizim yapmamız gereken tek şey Maddi manevi yardımcı olmak gerekirse fiziki alanda yardımcı olmak ki maneviyattan bile önemli bu fizikçi ihtiyaç
Bunun haricinde soğukkanlığını koruyup sorunu çözüp seni ilgilendirmeyen yani uzaktan yapamayacağın konularda stres yapmanı engelleyen tüm faktörleri ortadan kaldırma sadece yapabileceklerine odaklan - +1 yıl
Teşekkür ederim
+1 yılBöyle durumlarda sakin kalmaya çalışın eğer deprem büyük değilse yani şiddetli değilse çok korkmayın ama deprem şiddetli ise ilk olan deprem gibi hemen ne gelirse elinize alın bişey gelmesse yapacak bişe yok hemen dışarı çıkmanız lazım ve binanın düşme tehlikesi olma ihtimali ile binadan uzakta durun çünkü üzerinizede düşebilir deprem zamanı bitikten sonra eğer 1 veya 2. Kat ise hızlıca girip evden eşya almaya çalışın alıp hemen dışarı çıkın çadırlarınız varsa veya çarşaf tarzı şeyler varsa kendinize güvenli bir çadır yapmaya çalışın ben Hataylıyım ve budurumda aynılarını yaptık
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl6 yıldir sizin son bir hafta yaşadığınız durumuzla yaşadım
Yatağa girdim ama uyumak için değil yorgun düşüp uyuya kalınca uyuya bildim.. Oyy neyse anltamıcam kötü bir şey.
Bakınız bence böyle düşünmekle enerjinizi içindeki karamsarlikla beslemeyin
Söyle düşünün bir amacınız var. Amacınızı anlamaya çalışın bu çok iyi hissettirir ve faydanir faydalandirirsiniz da güzel bir şeydir.10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
56
Cevap
55Cevap
- Sağlık konusunda 6,9b cevap paylaştı.
+1 yılİlk günlerde bende uyumakta zorluk çektim gadası. Ama hayat bir şekilde devam ediyor. Şu an yavaş yavaş uyku düzenim yerine geldi.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılDün gece, İstanbul'da yaşamama rağmen rüyamda İstanbul'da depreme yakalanıyordum ve enkaz altında kalmıştım. Kuzenlerim orada yaşıyor ve nasıl psikolojileri etkilenmiştir... onlar adına korkuyorum. Depremden önce hayalimde İstanbul'da cam binalı, en yüksek katta bir yazılım şirketinde çalışmak vardı. Şimdi deprem olunca İstanbul'da yaşamanın ne kadar kötü olduğunu anladım. Evin yıkılmasa bile belki hasar alacak ve boşaltman gerekecek. Ülke depremle yok olacak neredeyse. şu an iyi ki dedemin yaptığı 2 katlı mustakil evde yaşıyorum. Umarım herkes güvenli bir yuvaya kavuşabilir. Dedem temelini sağlam yapmıştı ve kolonları geniş yaptı. Sonuçta kendisi, çocukları ve torunları yaşayacak. Ne yapacağımızı hiç bilmiyorum.
12 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılYaşamamama olacak. Nasıl bir dilimiz var abi kafayı yicem
Cevap sahibi+1 yılBöylede saçma oldu. Neyse
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende öyle deprem bölgesinde yaşıyorum ve geceleri hicbir şekilde uyuyamiyorum dün kalp çarpıntısıyla uyandim birden deprem oluyor sandim kalktım çok çok korkuyorum nasıl geçecek bilmiyorum sürekli sallaniyoruz ne zamana kadar sallanır böyle hiç bilmiyorum😔😔
11 Yorumla
Soran+1 yılHala sallanıyor Allahimm sen yardim et
+1 yılİlk beş gün aynı senin psikolojindendim ama sonra duyarsızlaştım ölürsem ölürüm ne yapayım kafasındayım ama çok üzüldüm mü evet İnşallah bir daha böyle bir felaket yaşanmaz çünkü ülkecek psikolojimizde gidiyor.
21 Yorumla
Soran+1 yılÇok doğruuu rabbim yaşatmasın
+1 yılBende aynı şekilde yaşıyorum. Oraya gidip canlı canlı gördüğüm için de çok etkilendim ölüm korkusundan değil de bu kadar kayıp yaşadığımız için huzursuzum heves kalmadı yaşama tutunma sebebimiz azaldı gibi..
12 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle ailesini sevdiği insanlari kaybetmek kadar aci verici bir şey olamaz düşününce beni çok üzüyor bu durum
- +1 yıl
Maalesef eskisi gibi olamayız artık istesekte
ben farklı bir ülkedeyim ama ben bile arada ciddi anlamda sallandığımı hissediyorum. Kafaya takmamaya çalışıp görmezden geliyorum ama yok bayağı sallanıyorum. Ciddiye alıp avizeye bakıyorum sallanmıyor. Hatta depremin ilk günleriydi gece kalktım çok pis sallantı hissettim evdekileri telaşla uyandırdım deprem oluyor diye ama olmuyormuş. Vücudum bunu nasıl yapıyor anlamıyorum
10 Yorumla
+1 yılKuzum sallansa ne sallanmasa ne sonuç olarak çözüm yok Allah ne derse o olucak her gün öleceğini 1 gün öl.
11 Yorumla
Soran+1 yılÖlümden korkmuyorum da ailemi yakınlarimi kaybetmek istemiyorum çok acı Allah kimseye yaşatmasın
+1 yılKesinlikle maalesef deprem bölgesindeyim birde. Çok derin yaşıyoruz özellikle tek yaşayanlar için daha büyük sorun bu umarım tek değilsinizdir
12 Yorumla
Soran+1 yılTek değilim ailem için endişeliyim Allah orada olanlara yardim etsin dua ediyorum yardım yapıyoruz ama hiç iyi değilimm kim bilir orada ki insanlar ne yaptı neler yaşadi sürekli sallanıyor bir de hala devam ediyor
- +1 yıl
Evet maalesef artçılar devam ediyor. Güçlü olmaktan başka çaremiz yok
Çoğunluğumuz senin gibiyiz. Sürekli avizeye bakmaktan kafam koptu artık
11 Yorumla
Soran+1 yılEvet ya bir an önce atlatırız umarm
+1 yılDepremi öğrendiğim günden beri uyku girmiyor gözüme sabaha karşı uyuyorum 3 4 saat sonra uyanıyorum korkudan değil ama onları gördüğüm üzüldüm için ruhsal olarak bende depremi hissedip yaşıyorum
Rabbım bir daha yaşatmasın inşallah10 YorumlaSağlık konusunda 401 cevap paylaştı. Deprem anında uyanıktım. Sonrasında aşağı inip, geri çıktım. Korku yoktu. Ama sonraki günlerde enkazları takip edip, yıkılma anı görüntülerini görünce eve girmekte tedirginlik yaşadım. Yeni yeni geçmeye başladı
20 YorumlaTam olarak aynı durumdayim lavaboya bile gidemiyorum özellikle karanlık olunca akşamlari daha bı korkuyorum.. ama zaman geçtikçe korku biraz gidecek diye düşünüyorum
10 Yorumla
+1 yılAnnem ve 2 ablamda bu şekildeler uyuyamıyorlar, harici daha evimize bile girmedik dün izin verdikleri halde. Korkuyorlar. Depremi yaşayan, yaşamayan çoğu insanda travma kaldı.
10 Yorumla
+1 yıl100 lerce km uzakta olmama rağmen inan bende çok aşırı etkilendim. İlk 4-5 gün zaten hiçbişey yiyip içemedim, uyuyamadım, uyuşmasa kabuslarla uyandım. Yani ekranda o insanları yaşadıkları acıyı görmek, gösterilmeyenlerinde nasıl acılar çektiğini kestirmeye çalışmak bile insanın psikolojisini bozuyor. Empati yeteneği gelişmiş olan her merhametli insan aşırı etkilenir ki yaşanan facianın boyutu resmen kıyamet gibiydi ve can kaybı… Allahım bir daha böyle bir şey yaşatmasın milletimize ülkemize.
10 YorumlaUyuyabiliyorum ama üzgünüm tabi ki Hâlâ ve sallanıyor hissi bana da geliyor bazen. Ama psikolojik olduğunu biliyorum.
10 YorumlaEmin ol çoğumuz böyleyiz tetikte bekliyoruz birde söyle bir gerçek var olacak olan olur zaten önüne geçemezsin ölümün saati değişmez
10 Yorumla
+1 yılhepimiz yaşadık emin ol rüyalarımda gördüm sürekli yalnız değilsin sağlıklı bir birey yeri geldiğinde üzülebilmeli
10 Yorumla
+1 yılUyuma uyuyorum da ben deprem bölgesinde yaşamama rağmen hep sallandığımı hissediyorum vücut sallanıyor garip bir his yani
10 YorumlaBen anksiyete olmusum benim daha farkli ailemin cogu malatyada bazilari antep ve adiyamanda ben İstanbul'da olsamda onlarin sesi depremden sonra ki konusmalari sarsti beni ilac kullanmaya basladim
12 Yorumla
Soran+1 yılÇok geçmiş olsun
Deprem olmasa bile kendimi sallanmış hissediyorum ve bu durum 1 yıl sürecek psiklojimiz alt üst oldu 🥺🖤
10 Yorumla- Sağlık konusunda 364 cevap paylaştı.
+1 yılHayır bir çok kişi bu durumda inan yaşanılan insan için büyük bir travma destek almanız gerekebilir...
10 Yorumla
+1 yılOldu ve bitti. 500 yılda bir oluyor şükür hayattasın böyle düşün. Bu arada büyük geçmiş olsun, iyi kandiller.
10 Yorumla
+1 yılBen de öyleyim, uyuyamıyorum yemek yiyemiyorum bir daha deprem olur sanıyorum.
21 Yorumla- Sağlık konusunda 790 cevap paylaştı.
+1 yılElazığ ve İzmir depremlerinde uyuyabilmiş miydin?
10 Yorumla - Sağlık konusunda 562 cevap paylaştı.
+1 yılZor günler geçiriyoruz bu konuda yalnız değilsin kankam
10 Yorumla
+1 yılÇoğu kişi öyle benim arkadaşlarım çevrem herkesin psikolojisi bozuldu bir çok ölü
10 YorumlaUyuyamıyor değilim ama uyuyana kadar heyecan yapıyorum
10 Yorumla
+1 yılGeçmiş olsun bende ilk zamanlar öyleydim ama şimdi biraz daha iyiyim.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBende aynıyım merak etme. Depremden bi kaç gün sonra gece saat 6 gibi sallantıyla uyandım halbuki hiç sallanmıyodu avizeye baktım duruyo yerinde. Psikolojik kardeşim geçecektir inşallah
10 Yorumla
+1 yılHayır şu an hepimiz öyleyiz ama alışıcaz maalesef unutucaz tekrar
10 YorumlaHataydan 2 gün önce geldim. Orası sürekli sallanıyor ve bu normalleşiyor. Umrumda değil artık
11 Yorumlasana imkansız bir şeyi vadettim mi söyle benim aşkım sensin inan artık ne olur kdnfnfmfnd
10 Yorumla
+1 yılBir ara bizim de burada küçük çaplı olmuştu. Korkudan banyoya zor giriyordum. Ya banyoda deprem olursa da çıkamazsam falan.
01 Yorumla
Soran+1 yılBizde öyle hemen gir çık hızlıca duş alıyoruz
+1 yılDepremi yaşadım sağ kurtuldum ve ne yaşıyorsan aynısını yaşıyorum çok zor bir süreç
10 Yorumlavalla ben bursada yasiyorum deprem bölgesi hicde uykusuzluk cekmiyom fosur fosur uyuyom ne kadar kacarsan kac gelip gene bulur ecel adam marastan kurtulmus depremdwn gitmis eskisehirde yanginda ölmüş hayatima bak relax
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBizzat bizim binamız kötü. Bir de ara kattayız. Ben de korkuyorum ama umursamamayı öğrenmemiz gerek. Yoksa bu korkuyla yaşayamayız.
10 Yorumla
+1 yıldeprem zedeler icin bense cok üzülüyorum ölüm heran gelcek gibi türkiyede yasasam bende cok korkardim hatta uyamazdim burada korkuyorum öyle bir deprem olduki unutulmaz onca insan öldü korkmamakelde degil cogu enkazdsn kurtulamadi bile
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılGölcük depreminde o korkular bir iki ay devam etti zamanla siliniyor. Sizinki de zamanla silinecek sürekli başka şeyler düşünmeye çalışın
10 Yorumla
+1 yılGerçekten ben de sen gibiyim ne uyuya biliyorum ne yiyip içe biliyorum.
Sürekli aklıma o insanlar ve çocuklar geliyor inşallah tez zamanda yaraları sarılır. Bugün mübarek gün bol bol dua edelim onlar için10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAramızda en az 4 bin km olmasına rağmen, o günler hiç uyumadım ve hasta düştüm! Yeni yeni kendimi toparlamaya başladım!
10 Yorumlaİnan bana Diyarbakır’da yaşıyorum bende ve aynı şeyleri bende yaşıyorum korkuyorum uyumaya gerçekten de ürpertici.
00 YorumlaÇoğumuz öyleyiz yapay zeka ile tasarlanmış bir robot gibi yaşıyoruz şuana dek
#Hükümdar10 Yorumladeprem bölgesindeyim o ilk korkumu bir ben bir allah bilir ama toparlanmak gerek hayat her şeye rağmen devam ediyor allah herkesin yardımcısı olsun vefat edenlerin de mekanı cennet olsun.
10 YorumlaSürekli sallanma kısmını ben aştım ama ilk deprem gece olduğu için hava karardigi zaman büyük bir şey olacak diye korkuyorum yine. Kapı sesini bile deprem sanıyorum
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBen ölmekten değilde en çok yakınımı veya sevdiklerimi kaybetmekten korkuyorum
10 Yorumla
+1 yılMaalesef bende böyleyim. Ve bunun nedeni günahımın ve yapmak istediklerimin çok olmasından kaynaklıdır. En önemli sebepse sevdiklerimi kaybetmemek
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇokta abartma ölümden çok korkuyorsan bılemem. Kaderde ne varsa herkes gorecek
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılÖlüm korkusundan sıyrıldığın zaman hissetmezsin bile.
10 Yorumla99 depreminin etkisi 1 ay civarı sürmüştü yaşayanların üzerinde. Endişelenmeyin çok normal bir durum... Zamanla geçecek. Hayata ve günlük işlere dair şeylere odaklanmaya çalışın bence.
10 Yorumla
+1 yılBanada oluyor arada pek iyi değiliz hiçbirimiz normal olarak
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDeprem olana kadar kocanızın sevgilinizin koynunda her şey iyiydi. Şimdi uykusuz mu kaldın? Ölüm korkusu ne hale getirdi seni. S.. ikiş tutmaya benzemez tabi bu işler
10 Yorumlaİki depremi de tam yaşamış biri olarak en ufak sarsıntıda korkuyorum irkiliyorum kolay kolay korkan birisi değildim :(
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılGündemden uzak durmaya ben kendini işlerle oyalamaya çalış ilk 2 gün ben de hiç uyamadım ondan sonraki gün yatağımda uyuduğum için utandım. Ama biraz kabullenmeye çalıştım ve kendimi oyaladım şu an daha iyiyim.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılDeprem bölgesinde değilim ama ben de çok bitiğim. Hepsi oldu fakat son 2 gecedir. Saat 10 gibi tatlı bir uyku bastırıyor sonra acayip korkunç rüyalar görüp uyanıyorum kayglardan tam uyuya kalıyorum bir şey oluyor rüyada heralde sıçrıyorum
10 Yorumla
+1 yılbende tam aksine daha fazla uyur oldum. bu kadar fazla hiç iyi değil. Allah dan uyandırıyorlar. yoksa saat 3 e kadar uyurum
11 Yorumla- +1 yıl
ha beni de en iyi seçersen sevinirim. ne de olsa bu benim kaderim
+1 yılBende aynı şekildeyim. Eve bile gitmedim. Ablamın yanına farklı şehire geldim. Evimiz 8. kat ve durmadan sallanıyor
10 Yorumla
+1 yılBeynimdeki dusunceler ve kaygilar uyutmuyor beni
11 Yorumla
Soran+1 yılBende öyleyim çok etkilendik Allah bir daha yaşatmasın
Bende öyle durmadan etrafıma avizeye bakıyorum
16 Yorumla
Soran+1 yılAyyy gerçekten bende sürekli gözüm orada en ufak sesteee kalbim aşırı çarpıyor bizde hissettik depremi Yozgat’ta yaşıyorum Allah orada olanlara yardım etsin hala da oluyor deprem
Soran+1 yılAilen nerede lütfen tek kalma bu seni daha çok stres yapabilir
+1 yılRuh halimiz iyi değil depremi yaşadık baş dönmesi biraz azaldı ama yinede pisikolojikmen baş dönüyor
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende böyleyim artçı depremleri hissediyorum sürekli olarak İstanbul'da ikamet ediyorum ama psikolijim iyice alt üst oldu
00 Yorumla- Devamını Gör (51)
Devamını Gör(96)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer