Uyuyamıyorum, aklım sürekli deprem bölgelerinde.. Benim gibi olan var mı?

Kış günü insanlarımız çok zor şartlarda hayata tutunmaya çalışıyor. Kimi en sevdiklerini kaybetti kimi hala bir haber bekliyor. Ve en acısı kimbilir kaç insan enkaz altında kurtarılmayı bekliyor. 10 büyük şehir ve çok yıkıcı 2 depremden bahsediyoruz. Sayı çok fazla yapılan yardım destek yetersiz. Birçok insan şu an ölümü bekliyor. Çok kötüyüm dostlarım Allah önce ordaki vatandaşlarımızı sonra bizleri korusun

Uyuyamıyorum, aklım sürekli deprem bölgelerinde.. Benim gibi olan var mı?
Cevapla