Depremden sonra baş ağrısı ve baş dönmesi nasıl geçer, ne zaman geçer, travma mı oluştu :( ?

Deprem bölgesinde değilim ancak yaşadığım şehirde baya hissedildi beşik gibi sallandık. İlk kez böyle bir şey yaşadım çok korktum baya elim ayağım titredi. O günden beri baş dönmesi ve baş ağrısı yaşıyorum sürekli sallanıyormuşuz gibi geliyor aynı durumu yaşayan var mı😭 nasıl geçer ne zaman geçer travma mı oluştu😪
Depremden sonra baş ağrısı ve baş dönmesi nasıl geçer, ne zaman geçer, travma mı oluştu :( ?
Cevapla