üzerinden çok uzun zaman geçti atlattığımı düşünüyordum ama geçen gün yine olunca belirtiler tekrar başladı. ara ara başım dönüyor ve sallandığımı zannediyorum uyuduğumda kötü rüyalar görüyorum
ne yapmalıyım bilemiyorum ya
üzerinden çok uzun zaman geçti atlattığımı düşünüyordum ama geçen gün yine olunca belirtiler tekrar başladı. ara ara başım dönüyor ve sallandığımı zannediyorum uyuduğumda kötü rüyalar görüyorum
ne yapmalıyım bilemiyorum ya
İnsan zamanla alışıyor..
Ben bir ara Denizli'ye gitmiştim.. Her 20 dk bir sanki kamyon geçiyor da bina sallanıyor sanıyordum.. Meğer sürekli orada deprem oluyormuş, toprak yapısından ötürü..
Onlar alışmış..
öncelikle teslimiyette olmalısın kendini koruyabileceğin şeyler sınırlı değil mi, bi yaratıcın var ve inan bana sana biçtiği zaman neyse eksiisi artısı olmaz rahat ol ayrıca zaten bi gün ölücez, biraz travma olmuş sanırım , sana iyi gelicek pozitif melodiler ve biraz pozitif hayal gücünü kullanıp hayaller kurmak iyi gelir diye düşünüyorum,
evet bunların farkındayım ama vücudumdaki belirtiler benim kontrolüm dışında oluyor :(kendime zaman vermeliyim sanırım ve dediğin gibi sakinleştirici bir şeyler deneyebilirim meditasyon gibi
Cevap
8Cevap
bence psikolojik zamanla geçer umarım
Ben 17 Ağustosu gördüm ve o histen doğrusu halen daha kurtulamadım
düzeldiğim için seviniyordum ama yanılmışım en ufak depremde bile panik olmaya başladım sanırım etkileri sizde de olduğu gibi yıllarca devam edecek 🥺
Allah bir daha yaşatmasın ama insan hatırladıkça yaşıyor o felaketleri
Bende de hep okuyor ama rüyelerıme girmiyor. Alışıyorum ama ben. Sabır dilerim
Adıyaman dağdan geçmez çünkü hep oluyor sarsintilar
Adıyamanlı mısın
Kafana takıyorsun ondan
Bir çok kişide var o
Nerelisin ki
Deprem bölgesi
Mi
şuanda değilim
Ya bende de var bu psikolojik tamamen
Sağlıklı yıllar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?