Bende fissür var kafayı yemek üzereyim ha zaten yedim bunua iyi gelen bişey var mı
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bende de var cozumu bulursan nolur yaz. Kroniklesmis artik. Dun agrim yoktu bi gun insan gibi tuvalete gittim diye sevindim bugun yine agri- kan. Kantaron yagi deneyecegim bakalim ins ise yarar. Ha nobetci meme varsa vazelin suruyorum iki gundur sisligini aliyo haberin olsun.
Annemde de dogumda olmus beslenmeyle gecirdim diyo. Beslenme seklimi degistirmeyi deniyorum bu ara. İnsallah geciririz 😭
Kaç aydır var sizde😔
Kaç aydır var sizin 😭 artık dayanamıyorum
Vala bir yil ya da 6 7 ay kanamayi gorunce korkudan ölmustum. Sey yapiyorum sabahlari ilik su, en az 2.5 litre gun icinde, ve ac karnina mandalina yiyorum, yine kahvaltidan once karisik yesillik+ zeytinyagi+yogurt karisimi smoothie iciyorum, tek ogun besleniyorum zaten onda da ispanakli yogurtlu corba mutlaka ekmegi kestim, dun bi agrim kanamam yoktu, bugun hafif duzeyde vardi yine
Ama onceye gore daha iyiyim bu sekilde duzelirsem ins toparlanir diye dusunuyorum bende soru acmistim birisi cok insan boyle yasiyo duzelir falan demisti ondan sonra rahatladim biraz
Ameliyatta dusundum ama riske degecegini dusunmuyorum acikcasi hem tekrarliyo hem diski kacirma problemi? Sorun bunlar. Dogumda yapmadim daha once hamilelikte ameliyatli olursam sorun yasayabilirim ve o zaman tekrar nuksedicek zaten. Su an dusunmuyorum ameliyay
Ameliyat dediler mi size
Peki bağırsakların koyruk sokumu falan açıyorum sizin😭
Ben doktora gitmedim ama hemoroid ve catlak kesin var. İnternette catlak icin tek cozum ameliyat diyolar. Kantoran yagi siparis verdim yarin onu kullanmaya baslicam. Kuyruk sokumum bagirsaklarim agrimiyo ama tuvalet esnasinda agri degisiyo yuksek cogu zaman aci. Ciziliyo gibi. Bi de nobetci meme dedikleri sey var sanirim agrisiz ama rahatsiz da ediyo. Kronik yani benimki. Dikkat edip gecirmeye calisicaz ameliyat cok riskli
Geçer mi sence
Annem gecirdigini soyluyo ki o cok yesillik yer bol su icer. Gecirenlerde var evde. Tamamen iyilesmese bile aci kan olmuyomus. Kabiz olmamak isin ozu. En ufak bi seyde geri geliyomus. Gececek gibi dusun stresten hic gecmiyo. Bende panik halindeyim 2 gundur. Ha sicak suya oturun diyolar bi de o da iyi geliyomus. Ben vazelin veya nemlendirici suruyorum gunde 2 3 kere o da kasintiyi hafifletiyo tuvaleti kolaylastiriyo haberin olsun. Sabahlari zeytinyagini ac karnina mutlaka ic bi kasik. Diskinin sert olmamasi lazim ozetle.
Denemediğim ot denemediğim krem ilaç srop kalmadi
Boyle illet bi sey biliyorum :( ameliyat da cok riskli..
Kaç aydır var dedin
Tam hatirlamiyorum bilmiyorum orasini ama 7 ay 1 yil arasi
Seninki hafifeldi mi aynı acı mi
Hafifledi beslenmeyle. Dun hiic aci yoktu bugun sporda kendimi cok yordun sanirim ondan da olabilir. Bugunde yuzde 80 azalmis bi aci vardi kanda ayni sekilde. Sadece pecetede bi kac damlaydi. Normalde cok kaniyodu benim.
O yuzden beslenme ve sudan umutluyum. Gunduz suyu da az icmistim 3 litre icmemiz gerekiyomus
Eskisi gibi acımıyor demi yüzde kaç acı var sende
Yani nasil kiyaslarim o kesik agrisi gecti batiyomus gibi kaldi daha cok. Yuzde 20 falan kaldi iste. Sen beslenmeni duzenle bol bol su cogu kisi gitmiyo doktora
Ya İnşallah sen günde kaç lt iciyorsun
Bana detayı anlatır mısın peki normal yemek yiyor musun
Normalde bi bardak bile icmiyodum dun 2 2 bucuk ictim 3 e cikarmaya calisiyorum. Kahveyi cok iciyodum, azalttim. O yesillikli karisimi iciyorum iste. Mandalina portakal elma posali ne varsa. Ekmek hic yemiyorum
1 ogun yiyorum simdilik ki o da iyi degil stresten canim istemiyo, onda da mutlaka corba yogurtlu olanlar ozellikle. Yaninda da ekmeksiz ne varsa iste corba tutuyo zaten. Papatya cayi da iciyorum.
Ozetle tikayacak bi sey yemiyorum. O bolgeyi yumusak tutuyorum. Kasmamaya calisiyorum orayi falan. Tuvalet kagidini da sert bastirma o da arttiriyo aciyi
Peki hayatını etkiliyor mu
Tuvalete gitmeye korkuyor musun
Tabi ki. Ben hemoroid diye onemsememistim catlak olusturdugunu ogrendigimde ki 3 gun once ogrendim cok korktum. Hayat boyu dikkat etmek gerekiyo cunku. Korkmamaya kendimi kasmamaya calisiyorum, korkudan gidemiyoruz diski sertlesiyo icerde o daha cok agri yapiyo. Stres yapma korkma erteleme sakın. Sen yemene icmene dikkat et, ishal de olma o da kotuymus. Zaten diski yumusak olunca acimayacak korkma o yuzden. Anismus da oldu bende korkudan kasiyorum kendimi o an aci kanama artiyo
Şimdi yapıyor musun yani şimdi korkuyor musun yoksa eskisinden daha mı iyi
Hala korkuyorum 😂 ama korkunun ecele faydasi yok iste. Sıkarsam daha cok aciyacak. İkinmiyorum da kasmiyorum da kendimi. Bi gunde duzelmez zaten. Bende hemoroidde var o yuzden daha zor isim. Yillarin acisi cikiyo bi an da duzelmesini beklemek hata bagirsaklarin bi rutine baglanmasi lazim bir sure doku kendini onaracak
İstediğin yemeyi yiyor musun yoksa korkuyor musun
Yemiyorum korkuyorum tabi ki yersem artar zaten. Beslenme onemli diyorum ya 😂
Aci eksi baharat da yeme. Bol bol yesillik ve sivi seyler yemeye calis
Sabalari yulaf lapasi yapabilirsin tadini sevmiyorum ama kendimi alistirmaya calisicam mecbur. Yogurtla meyveyle. Kabiz olma sansi yok
Peki bu sürekli mi olacak
Tuvaletten sonra açın ağrın oluyor mu
Hayir tuvaletten sonra olmuyo. Bazen bi dakika falan cok hafif zonkluyo ama agri gibi degil. Ameliyat bile kesin cozum degil o yuzden evet her zaman dikkatli olmak zorundayiz. Az bi kabizlik veya ikinmada tekrar donebilir. Bi de üsütme yorma kendini sicak tut hep
Bende 4 aya yakındır var yemin ederim ben insanlıktan çıktın hayatım karardı mahfoldum herşeyden geri kaldım kendimden vazgeçtim kaderim değişti deli oldum pskolujim bozuldu vallahi ben bittim yarın pskoluga gidecem 😭😭😭😭
Kroniklesmeden doktora git veya coz bu olayi. Diger turlu catlak derinlesiyomus. Ben anlamadim anlasaydim doktora erkenden gidrrdim eskiden. İyilesme ihtimalin dahs yuksek senin su an
Canım ben bin tane hastaneye gittim ilaç verdiler geçmedi ameliyat diyorlar ne yapayım soyle
Bilmiyorum orasini o zaman beslenmeyle hafif yuruyusle bi dene. Olmadi ameliyat iyi bi doktor bulup. Radyofrekansla da hemoroid ve catlak tedavi ediliyomus kesi olmadan. Mehmet demir tunctu sanirim adi birisi onermisti İstanbul'da. Aklinda bi secenek dursun. Ama stres daha kotu yapiyo lutfen dusunmemeye calis fazla.
Anneninki derin miydi nasıl geçti kaç ayda iylesti bilgi. var mı
Hic bilmiyorum vala yillar once olmus ama dogumdan sonra ki ben 25 yasindayim 😂 yuruyus su ve beslenmeyle gecirdigini soyluyo oturamayacak gibiymis kan cokmus falan
Yaşın kaç
Çocuğun var mı çocuğu kişi doğumda oluşuyor ya doğumdan bile korktum yaaaaa
Bekarim cocugum yok ama dogumda da oluyomus evet
Çalışma hayatını etkiliyor mu
Calismiyorum su an. Calisirken bi seyim yoktu. Ama etkiler ister istemez.
Ayni sey var ikimizde de sen ne yasiyosan bende onu yasiyorum 😂
Agrimin sekli de degiski bilgin olsun. O kesilme agrisi gibi hissettirmiyo artik daha cok batma gibi dayanilacak seviyede
Ay İnşallah ya
Benimde geçer
Derya dediklerimi yap ise yariyo. Agrim cook azaldi ve kan gelmedi bugun. Lutfen dediklerimi yap. Ve evde alaturka tuvalet varsa onu kullan o daha iyiymis.
İnşallah ya senle sadece yazmıştık görmedim ama sanki kanım ısındı gibi😆 kader arkadaşım
😂 saol canim benimde.
Tanışalım
O zaman 😐
Kantaron yağı sür, pamuğa damlat araya sıkıştır yat, birkaç gün devam et
Büyük ihtimal huzursuz bağırsak sendromu yüzünden. Kabızlığı ya da ishali önle, Bekunis yazdır. Youtube'dan İbrahim Saraçoğlu ebegümeci kürünü yap
Fissur ne
Fisur ne uay