Nevresim toplanmasına çözumunüz var mı?

Nefret ediyorum uyurken toplandıgında. Her sabah düzeltmek resmen işkence gibi.
En son sinir olup attım nevresimi bir koşeye.
Çıplak yatakta yatıyorum Şu an.
Ne var sanki bir çıtpıt sistemi falan yapsalar.
Çok mu zor?
Nevresim toplanmasına çözumunüz var mı?
Cevapla