Arkadaşlar, damat bohçası hazırladım, sizce eksik bir şey kaldımı, başka ne gerekli?

Nişanlıyım. Haftaya damat bohçasını vereceğim. Valizde hazırladım tülle süsledim valizi. İçerisinde hepsi pierre cardin marka , röpteşambır, uzun kollu pijama takımı, kısakollu pijama takımı, eşofman takımı , terlik , 6 adet kışlık çorap, 6 adet kısa çorap, 3 adet bower, 3 adet atlet (bunlarda pierre cardin ve kutularında) .. beyaz pierre cardin gömlek, kravat.. pierre kazak , cüzdan kemer seti yine kutusunda pierre marka. Özdilek bornoz. Özdilek boy havlusu ve baş havlusu. Nevresim takımı , pike takımı (özel dikim).. bunlar valiz içinde.. birde iki sandık var. Bir sandıkta namazgâh seti (onu öyle hazır aldım herşeyi içinde takım) diğer sandıkta marka parfüm, traş bıçağı iki adet (gıllette) , braun traş makinesi, deodorant , traş köpüğü , losyonu, kremleri vs vs.. o sandığıda öyle doldurdum...
1 tepside damat lokumu (onu biz yapıyoruz)
Başka ne lazım? Düşünceniz varsa yazarmısınız
Arkadaşlar, damat bohçası hazırladım, sizce eksik bir şey kaldımı, başka ne gerekli?
Cevapla