Kilo almaya çalıştığım için sürekli tartıya çıkıyorum. Yanlış mı yapıyorum?

Böyle kilo almamı zorlaştırır miyim?

Kilo almaya çalıştığım için sürekli tartıya çıkıyorum. Yanlış mı yapıyorum?
Cevapla