Merhabaa..
Benim düzensiz adet görmem vardı bazen 3 ayda bir bazen 2 haftada 1 regli oluyordum ve polikistik over sendromu konulmuştu tedavi edilemedi yanı sıra doğum kontrol hapına da alerjim olduğu için. Fakat son 6 aydır genital bölgemde sivilce benzeri kabartılar çıktı o kadar çok ki temizleme bile yapmamı engelliyor sürekli doktora gideceğim diye erteliyordum ki son 2 aydır ara kanamam başladı. Ara kanamalarım 7 gün sürüyor bir yerim kesilmiş gibi kırmızı kan geliyor son 2 günde kahverengi ye döndüyor. Doktor akut vajinit dedi fakat sağ tarafımda kist gördü ve sivilceler içinde hpv dedi hpv testi yaparken çok fazla kanamam oldu hpv çubuğu bile kandı. Şimdi sonuçları bekliyoruz fakat ben aşırı gerginim böyle bir durum yaşayan oldumu hiç? Bir başka doktor Hpv nin kanama yapmayacağını kanser riskim olduğunu söyledi kafam allak bullak ve çok karışık lütfen böyle bir durum yaşayanınız varsa hastalık hikayesini anlatabilir mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Ozel bolgede sivilce cikmasinin nedeni, polikistik over sendromunda hormonlarda dengesizlik olusur bu yuzden vucut asiri sebum (yag tabakasi) uretir. Ne kadar temiz tutarsan tut biyerlerin sivilceleniyor. Tek cozum kil kokunu kurutmak, o da lazerle anca olur
Lazere gittim özel bölgemde kıl tüy problemim yok hatta ilk başlarda acaba temiz değilde oradan mı kaptım diye düşünmedim değil. Yorumunuz için çok teşekkür ederim
Parça almaları ve bakmaları lazım. HPV Jin yuzlerce çeşidi var fakat 1 2 cinsi kansere yol aciyormusm korkma. Ama tedavini de aksatma. Bende de vardı fakat geçti. Bu süreç 5 6 sene tutmuştur toplamda
Anne annem dedim babam teyzem kanserdi bu yüzden fazla gerginim sizede çok geçmiş olsun
Teşekkür ederim. Tedirgin olma. Önemli bir şey değil. Korunmakta imkansız o lanet durumdan
evhsm yapma korkma bence
Geçmiş olsun doktor tavsiyesine uyun
Teşekkürler🙏
Hpv testi ne çıktı
maalesef pozitif tipini belirleyeceğiz şimdi smear da anormal çıktı
Doktora git knka
Geçmiş olsun
Teşekkürler 🙏🏻