Diyetisyene gideceğim ama içimde durduramadığım bir yeme isteğim var. Bu neden oluyor?

Diyetisyenle görüşücem yarın ama iki hafta boyunca canım hiçbir şey istemezken bu iki gündür deli gibi aç hissediyorum. 2 haftada 4 kilo gitti ama 1 kiloyu geri aldım. Bu derece açlık krizinin sebebi ne?(hormonlsrım normal)
Diyetisyene gideceğim ama içimde durduramadığım bir yeme isteğim var. Bu neden oluyor?
Cevapla