Bir şeyler yiyorum doymuyorum yedıkten hemen sonra yine yiyesim gelıyor. Bana kalsa hep yemek yiycem ama kg alırım dıye aralık koyuyorum. Sizce bunun sebebi ne olabilir? 


şeker direncin düşmüş bence spora başlamalısın yoksa yakında hem şekerin çıkabilir ayrıca vücudun çatlaklardan geçilmez olur :) o canım seksiliğin de kaybolur kasdkla :)
Çatlak mı o neyden oluyor ki, spora gıdıyordum zaten ama hastayım dıye ara verdım
Tam doymadan kalk, ayak üstü atıştır böylece hazzı arttırırsın
Denedım onu da, daha çok şeyler yedım
Ne yiyosun mesela? Ben yemek görünce midem bulaniyo yiyemiyorum hiç bsey. Keşke sen yesen de bana yarasa bıktım artık 😔
Ayy keşke ben senın gıbı olsaydım çok isterdim. Genelde adana kebap, mantı, tavuk ızgara, salata, zeytın yağlı sarma 😍
Cevap
14Cevap
tabi doymassin besmele cekmiyorsun cogunlukla unutuyorsun 😉
Ben de az yerim. Benimle takılsan sen de az yersin 😜
Doymazsın sen sen de doyumsuzluk potansiyeli var.
Insulin direnci ile ilgili şekerine baktir
Allah başka dert zeval vermesin🙂
Çok dert edıyorum, kg almak benım ıcın cok kotu bır sey
Ozman sebze ağırlıklı tüketmeye bak🙂
Sebze hıc sevmem ki ben sağlıksız seyler yemeyi cook sevıyorum😄😄
Sağlıklı ne yiyoruz ki zaten😂
Tutkun iştahına yansımış
Karbonhidrat alımını sınırla
Bağırsak floran bozuk.
O ne ya. Tuvalete guzel cıkıyorum yedıgımı hemen atıyorum
Çabuk sindirme sebebi bağırsaktaki bakteri (probiotik) oranının fazla olmasına bağlı.
Yakınlarım metabolizmam çalışıyor dıyor
Probiyotik diyemiyor metebolizma diyor.
Evet bılmedıgım için gayet normal? Burnun havada tavırların gereksız ve yersız
Soru sordun cevap verdim ne havası ne tavrı. Sana öyle gelmiş.
Gece gece birak yemeği kilo. alirsin bak
Geceleri biraktım o da işe gidiyorum gelınce uyuyorum onun sayesınde. Fakat gunduzlerı yamyam gibi yiyorum kg de almışım
Dur demezsen kendine daha da alacak gibisin sanirim
Dur dedım, 1 gun diyet yapıyorum ertesı gunde ıstedıgımı yıyorum baktım aynı kg de durdum kaldım
En iyisi mutfagi kilitle anahtarida sakla
Mantikli ahaha
Ozelden yazsana
doyumsuzsun anlasilan
Gözün doymuyordur
Yemek yemek benım ıcın çok duygusal anlam ifade edıyor yemezsem ağladığım oluyor
Ay ağlarım oyle olursa hemen doktora gıdeyım
Maşallah
Bokk boğazlı
Şişko olacaksın 😄
Besmele çek
Açım
Yemeğe baslarken diyorum
Ha, fark etmıyor
Gerçekten sürekli besmele çekersen farkediyor bende bayadır besmele çekmiyorum unutuyorum bende böyleyim
Sen çek farkeder
Denıycem o zaman, sağolun
BOl bo ye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar