
Peki, Smear Testi ve HPV aşısı hakkında neler biliyorsun?

Peki, Smear Testi ve HPV aşısı hakkında neler biliyorsun?
Yarim senede bir kadin dogum uzmani tarafindan kontrol edilmesi ve cok ciddi birsey oldugunu biliyorum… benim kadin doktorum bana kizar eger yarim seneyi gecririsem. (Almanyada öyle en azindan 🙈)
Burada da her hasta böyle takip edilse keşke 🙃
Keskeee.. ama yinede herkesin elinde degil mi sence?
Isteyen herkes gidip baktirabilir, doktor neden geldin demez herhalde 😊😊
Kesinlikle öyle.
Yani ilk hedef, temeldeki sağlık bilgisi bu olmalı, burada o zaten yok.
Hayat şartları, iş vs. derken unutanlar için falan da bu şekilde hatırlatma olmayınca iyice kopuyor mevzu...
Rahimin alınmasıyla sonuçlanan bir kanser türü. Tek bildiğim bu.
Bunu bilemeyen kadın sayısı da oldukça fazladır.
Bakalım ne cevaplar gelecek 🙃
Gelmezse şaşırma, ciddiyet içeren soruların çoğu askıda kalıyor.
Doğru ama olsun, sormaya devam.
Etkileşim kaygımız yok 😇
Haklısın.
Teşekkür ederim, günaydın.
Eica ederim, günaydın.
Cevap
1Cevap
rahim ağzında gelişen bir kanser türüdür. tek bildiğim bu
son bir ayda çok fazla şey öğrendim maalesef.
Okuyarak öğrenmemişsin... 🙁
Kısa zamanda maalesef kısmı geçmiş gitmiş olsun 🙏
Teşekkürler
Smear, aktif cinsel hayatı olan kadınların 5 yılda bir mutlaka yaptırması gereken test.
Çok bilgi sahibi değilim açıkçası
Belirtilerini biliyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar