Ölüm döşeğinde gibiyim sanki, ne zaman geçer bu illet?

Cumadan beri hastayım. Vücut ağrısı, baş ağrısı, boğaz ağrısı, iştahsızlık. Bugün hastaneye gittim iğne yedim birkaç saat kendime geldim ama şu an tekrar aynıları oldu azap çekiyorum sanki, dayanamıyorum ağrıdan ağlıyorum.
Ölüm döşeğinde gibiyim sanki, ne zaman geçer bu illet?
Cevapla