Müstakbel eşinizin hormon bozukluğu olsa evlenirmiydiniz?

Malesef çağin hastaliği, ve benim'de hormonlarim bozuk. Bu yüzden evleneceğim insanin beni beğenmeyeceğinden korkuyorum. Yüzümde bir kaç tane var ama benim problemim bedenimle. Sorum şu ki evlenmeyi düşündüğünüz kadinin hormon bozukluğu varsa yinede beğenirmiydiniz? Bakimli bir bayanim ve bunu hissetirmemek için elimden geleni yaparim ama sonuçda görecek yani, çok takiliyorum bu konuda. Bu durum güven eksikliğine yol açiyor malesef :(
Güncellemeler
+1 yıl
Belirtmeyi unuttum normalden biraz fazla tüylenme...
Müstakbel eşinizin hormon bozukluğu olsa evlenirmiydiniz?
Cevapla