Epilepsi de nöbetler dışında krizde değilken bişey oluyormu yoksa epilepsi de sadece nöbetler mi olur?

Epilepsi de nöbetler dışında krizde değilken bişey oluyormu yoksa epilepsi de sadece nöbetler mi olur?
Cevapla