Merhabaa 🌸
Diyetteyken iradeli olmak büyük bir şey herkes iradeli olamıyor. O yüzden herkes hep pazartesi diyete başlıyor ama sonrası gelmiyor 😅
Sizce diyet yaparken bunu sürdürebilmenin püf noktaları neler?

Merhabaa 🌸
Diyetteyken iradeli olmak büyük bir şey herkes iradeli olamıyor. O yüzden herkes hep pazartesi diyete başlıyor ama sonrası gelmiyor 😅
Sizce diyet yaparken bunu sürdürebilmenin püf noktaları neler?

iadeli olmanın en büyük püf noktası kişinin bir amacı hedefi olmasıdır
amaç hedef olursa kişi boşuna aç kalmamış olur
eğer sadece dil ile diyet yapıyorum denilirse o diyet bozulacaktır
Diyet yaparken aslında doğru besinleri seçmek çok önemlidir. yani lif ve protein içeren besinleri tüketmek aslında kişinin uzun süre yok kalmasına neden olabilir. bu yüzden irade olmak sadece istemekle değil aslında doğru beslenmek ile de önemlidir. mesela bol vitamin almak ve özellikle protein değeri yüksek beslenmek. ara öğünleri atlamamak ve aynı zamanda bol su içmek önemlidir. birde sadece tatlı yendiği için diyetim bozuldu o zaman bir tatlı daha yiyebilirim demek doğru değildir. diyet bozulsa bile aynı kalındığı yerden yine devam edilmelidir.
Diyet psikolojisini iyi yönetebilmek lazım
Ayrıca görseldeki menü hiçte diyet menüsü falan değil biz 3 kişi doyarız onunla 😂
Evet temsili olarak koydum yoksa değil tabisi 😅
İnşallah değildir 😀 ben 2 diyet bir den yapıyorum mesela
Eig için sağol 🙋🏼♂️ diyet sorusu sorup 5 kişilik menü paylaşan nicki bile aşırı kalori içeren kadın 😂
Bir kitap da okumuştm diyete pazartesi degl salı başlanmalıyms salı gününün enerjisi yeni baslangclar icin kolaylk sağlıyorms
Ayrıca amac sadece kilo vermek olmamalı yeni bir yiyecek listesi hazırlanıp heyecanla onları deneyimlemek olmalı böylece merakın da artar motivasyonunda
İradesi olan biri cumada başlar perşembe de önemli olan başlama isteği bence.
Cevap
7Cevap
Belki kilo verince ne kadar güzel olacağını sürekli hayal etmek. Şu diyet sorularını sorman çok ilginç 😄
Hepsinden azar azar, porsiyon kontrolü sağladıktan sonra sürdürülebilir bir beslenme düzeni oturuyor. :)
Bilmiyorum tek diyetle doymuyorum zaten o yüzden iki diyet aynı anda yapıyorum 😂😂
Diyet zamanı boyunca yaşayacaklarını değil sonrasını düşünmek. Bitirme isteği onu rahatsız ettiğinde yiyeceklerin bulunduğu yerden uzaklaşıp dikkatini başka birşeye vermek
Tok tutacak şeyler yemelisiniz. Böylece acıkma hissiniz de olmaz.
Ufak porsiyonlar ile beslenip bol bol su tüketmek gerekiyor.
Allah yardımcınız olsun.
😁😁😁😁😁😁😁😁
Kötü konuşan arkadaşlarını düşünmek
Yemek düşünmemek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?