
bilinçaltına sıkışmış doyumsuz hayvanlar topluluğu... her biri başka bi şeye aç... ve biz insan müsveddeleri, bu açlıkların farkına -şanslıysak tabii- rüyalarda varıyoruz. ne ironik...

bilinçaltına sıkışmış doyumsuz hayvanlar topluluğu... her biri başka bi şeye aç... ve biz insan müsveddeleri, bu açlıkların farkına -şanslıysak tabii- rüyalarda varıyoruz. ne ironik...
İnsanoğlu hakikata aç ve ruhunu nefsi doyuruyor ve nefsi ona öfke kin vicdansızlık merhametli veriyorsa bu kişi doymaz kişiliği aç gözü aç çünkü ama hakikat le doyarsa doymalarin en güzeli çünkü bilirsin seni yaratan Allah var Allahm ümitsiz olmayın tövbe edin diyor Allahma verdiğimiz sözü unutmak ne acı belliki yani ben. boyke düşündüm sen düşündün bilemem ama sende insanların bu niyetlerinden muzdaripsn ama kendine kızma çamur içinde elmas illaki parlar 🥰🥰😂😂🤷♀️🤷♀️
Bence insanın en derin açlığı, görülmek ve anlaşılmak 💭
Para, seks, başarı, hepsi geçici doygunluk veriyor; asıl aradığın “varlığının onaylanması”.
Birinin sana “seni gerçekten görüyorum, anlıyorum ve buna rağmen gitmiyorum” demesi var ya, işte o nokta doyuruyor.
Rüyalar da bastırdığın o açlıkların sızdığı çatlak gibi, haksız da değilsin 😔✨
Cevap
2Cevap
bazılarını hiç bir şey doyurmaz
Sevgi saygı anlayış hoşgörü
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?