Seni çok iyi anlıyorum. Hayatın adaletsizlikleri aynı hisleri bana da yaşattı. Ben de çok zorluklar yaşadım. Sokaklarda yattım. Belimi zar zor doğrulttum. Güçlünün ve zenginin herşeyi yaptığı dünyada ben de hayallerle ve umutlarla yaşıyorum. Ne olursun çok görme... 🙏
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Savaş olmadan olmaz. Hayvanlar bile kendi içinde savaş halinde.
Ben nefsimle savaşsam bana yeter. 😊
Herkes savaşacak diye bir şey yok zaten. Istese de yapamaz bazıları
Fakirim ameleyim alay mı ediyorsun...
Hepimiz bu dünyanın fakiriyiz.
Bak küfür edicem
Seni çok iyi anlıyorum. Hayatın adaletsizlikleri aynı hisleri bana da yaşattı. Ben de çok zorluklar yaşadım. Sokaklarda yattım. Belimi zar zor doğrulttum. Güçlünün ve zenginin herşeyi yaptığı dünyada ben de hayallerle ve umutlarla yaşıyorum. Ne olursun çok görme... 🙏
Bak yanımda desen bunları şimdiye ambulans sireniyle yanımdan uzaklaşıyordun
Allah herşeyin gönlüne göre versin.
He he
İnşallah yorumunuzdaki e harfleri a olur da hayat boyu hep gülersiniz. 😊