Açların tok, dertlerin yok, neşenin çok olduğu bir dünya için her birimize düşen görev nedir?

Bir dünyamız olsun ki içinde ne terör, ne savaş, ne dövüş olsun. 😊 Soruma cevap veren ya da vermeyen herkesin de her şey gönlünce olsun. 😊
Güncellemeler
+1 yıl
Herkese her görüşü ve her tepkisi için çok teşekkür ederim. 😊
Açların tok, dertlerin yok, neşenin çok olduğu bir dünya için her birimize düşen görev nedir?
Cevapla