⭐ Mutfakta yemek yaparken sebzeleri düzgün doğrayamıyor dahi olsanız, yemek konusunda çok bilgili veya sıfır bilgili bile olsanız, süper ilgilisiniz, sizce yine de umut var mı? ⭐
#tubasueda 🍀🍀
Lezzetli yemek yapabilmek yetenek mi, bilgi mi yoksa sadece ilgi mi ister?
Lezzetli yemek yapabilmek yetenek işi olduğunu düşünüyorum Herkesin bir elinin lezzeti var tabii Onun da etkisi olduğunu biliyorum fakat yemek yapmak bir yetenek bir matematik işidir O yüzden herkes lezzetli yemek yapamaz bilgi olsa bile mümkün olduğunu düşünmüyorum
Yetenekle ilgili olsaydı ben güzel yemek yapamazdım çünkü fazla el becerim yok. Bilgiyle biraz alakası var ama tamamen onunla ilgili olsaydı da herkes güzel yemek yapardı. Bence biraz ilgi biraz da tecrübe gerekiyor.
25 yıldır gıda sektöründeyim. El lezzeti , kalite tecrübe ve severek yapmak bu işte çok önemli. Kötü gününde isen bir anlık dikkatsizlik yemeğin tadını kaçırabilir o yüzden herkes yemek yapmamalı
Elbette umut her zaman vardır. Düşünün mutfakta her gün vakit geçiren bir insan, ne kadar acemi olur ise olsun elbette ki bu zamanla ustalaşması anlamına gelir. 😎🤞
Özenerek yapılan her yemeğin lezzetli olacağı kanaatindeyim. Tabi bilgi ve el lezzeti de gerçekten önemli. Severek yapılan her yemekten muazzam bir sonuç çıkar ortaya.🌺
Bence hepsinden ister ama bir seçenek var ki diğer tüm seçeneklerden bi tık daha ön plana çıkıyor. O seçenekte YETENEK diyebilirim. Yetenekten kasıt bu iş için yaratılmış gibi olmak.