Maalesef ki her gün ruh halimiz aynı düzeyde olamıyor bazen saati saatine tutmayabiliyor Ben böyle durumlarda çünkü birden enerji düşebiliyor Bu da bazı insanların bana verdiği negatif enerjiden olduğunu düşünüyorum böyle durumlarda yaptığım tek şey bol bol su içmek Su içmek saçma gibi gözükse de aslında bedeni arındırıyor ve kesinlikle işe aradığını düşünüyorum Negatif enerjiden kurtulmam gerektiğini düşündüğüm anda su içmeye başlıyorum ve bu suyun bana şifa ve enerji getirmesini diliyorum istiyorum
Kendine vakit ayırmalı. Bir insan gerçekten mutlu olduğu aktiviteleri yaptığı zaman daha enerjik oluyor. Doğa yürüyüşü, yemek yapma, fotoğraf çekimi, yüzme, basketbol, arkadaşlar ile yapılan sohbetler, kahve eşliğinde kitap okumak, saçlara ve cilde bakım yağları uygulamak bunlar okurken bile enerjik hissettiriyor bana ✨
En İyi Cevaplar