2 eksik dişim vardı köprü yaptırdım 4 gün oldu ama yiyip içince ağrı oluyor sizce normal mi?

Ağrır mı acaba sürekli düzelir mi sizce

2 eksik dişim vardı köprü yaptırdım 4 gün oldu ama yiyip içince ağrı oluyor sizce normal mi?
Cevapla