Kanal tedavisi yaptırdığım dışım üzerine bastırdığımda çok ağrıyor, normal mi?

2 gün önce kanal tedavisiyle alt dışıme dolgu yaptrdim 2 gün oldu üzerine en ufak bastrmam da ble çok ağrıyor normal mi bu?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar dolgu diye gttm çürük dibine indigi icin devler hastanesi kanal tedavi dedi ve 1 saat icinde yaptı eskiden benim kanal. tedavi en az 10 gun sürerdi ozelde
Devlet hastaneleri neden hemen bitirdi.
Yoksa sizinkilerde mi 1 gun sürdü ?
Kanal tedavisi yaptırdığım dışım üzerine bastırdığımda çok ağrıyor, normal mi?
Cevapla