22 yıl önce tüplerimi bağlattım ama iki gün önce çok ağrım oldu. Bu normal mi?

Merhabalar 22 yıl once kordon baglatma (Tüp) bağlatma yaptırdım. Ama ıkı gun once agır kaldırdım cok fena agrım oldu sızce normal mı?

22 yıl önce tüplerimi bağlattım ama iki gün önce çok ağrım oldu. Bu normal mi?
Cevapla