Arkadaslar cok zor durumdayim ne olur tavsiye verin?

Arkadaşlar dünden beri psikolojim bozuldu ben bebek düşünmüyorum adetin hemen sonrası ve adetim bittikten 1 hafta sonra korumasız ilişkim oldu adet belirtilerim var adet olmadim ama hamilelik belirtileri de hiç yok son 1 aydır çok stresliydim çok mutsuzdum bu yüzden mi gecikme oldu acaba adet sokturucu kullanmaya başladım sürekli adacayi içiyorum aspirinde içtim ama tık yok adetim şuanda sadece 1 gün gecikti sizce ne yapmaliyim

Arkadaslar cok zor durumdayim ne olur tavsiye verin?
Cevapla