Arkadaşlar ilişkime lütfen yardım eder misiniz çok zor durumdayım?

1 yıllık bir ilişkinin içerisindeydik benim ilk sevgilimdi, hayatımda sunabileceğim her şeyin en fazlasını sunmaya çalıştım. Başta çok fazla güven problemleri vardı hiçbir şekilde bana yanaşmak istemedi. Ben her şekilde güvenini sağlamaya çalıştım aralıksız sevgi hiçbir zaman pes etmedim. Sonrasında bizim sevgililiğimiz başladı elime geçen her şeyi ona sunuyordum pahalı hediyeler, lüks araba kiralamaları, geleceğe dair birikimimiz, işim gereği gün içerisinde çok fazla yer değiştirdiğim için iphonumu buldan ekletip her gittiğim yerin fotosunu atıyordum aşkım bak burdayım mal alıyorum mal satıyorum gibi. Bana çok fazla güveniyordu. Sonrasında bana "Duygularımı hissedemiyorum, ilişkimize ara verelim, sana söz veriyorum bu süreçte hiçbir erkeği hayatıma almayacağım." dedi ve ben zorla da olsa buluşmaya ikna ettim telefonunu kontrol ettiğimde başka bir erkeğe yazdığı "ye beni" mesajını gördüm. Ağlamaya başladı ben sinirden arabanın koltuklarını vurmaya başladım. Aynı gün kıyamayıp ikimiz de çocuk yaştayız olur böyle şeyler ben seni biliyorum affettim daha fazla üstelemeyelim bir daha da böyle bir şey olmasın seni seviyorum dedim ve mevzu kapandı. Aradan 3 ay kadar bir süre geçti her şey mükemmel ilerliyordu. Benim başımdan bir dolandırılma olayı geçti 1.200.000 kadar bir parayı kaptırdım. Ve o süreçte tekrar aynı şeyler olmaya başladı duygularımı hissedemiyorum dedi. O gün babam beni babam beni evden kovdu. Kafama silah çekildi. Ve istanbulun güzel boğaz kenarında bir yerine oturup içmeye başladım. Bana dedi ki tekrardan "Duygularımı hissedemiyorum benden uzak dur. Bu ilişkiyi de seni de istemiyorum." Sana ihtiyacım var lütfen bak dedim. "hadi ordan git." dedi. Bende hiçbir şekilde samimiyetim en son 4 yıl önce konuştuğum bir arkadaşıma ağlayarak o kuzum bi sikin altından kalkar diğerine yatar gibi kelimeler kullandım. Gene aldattığını düşündüm. Ardından biz tekrar barıştık ben gene affetmiştim o zaman ve biz o gün beraber olduktan sonra o mesajları gördü hiçbir şekilde beni affetmek istemiyor. Sevdiğini söylüyor kopamıyor. Ama ne affediyor ne de bana yara vermeden duruyor. Sizden duymak istediğim tek şey şu ben ah aldım mı benim bi suçum var mı lütfen yardımcı olun.

Arkadaşlar ilişkime lütfen yardım eder misiniz çok zor durumdayım?
Cevapla