Halsizim, sürekli uykum var, yataktan çıkmak istemiyorum. Sizce depresyona mı girdim, nasıl çıkabilirim?

Arkadaşlar jinekolog bana hormon ilaçları verdi bir süre kullandıktan sonra sürekli uyuma isteği halsizlik, yataktan çıkmak istememe normalde çok süslü bir kadınım makyajsız markete gitmezdim rimel bile sürmek istemiyorum sade giyinip çıkıyorum arkadaşlarımın her hareketi bana batıyor sevgilimle ayrıldım engelledim. Tuaf rüyalar görüyorum sürekli ağlamak istiyorum. Doktor bir arkadaşım bana o hormon ilaçlarının depresyona neden olduğunu söyledi sizce depresyonda mıyım.

Halsizim, sürekli uykum var, yataktan çıkmak istemiyorum. Sizce depresyona mı girdim, nasıl çıkabilirim?
Cevapla