
Gercekten ne yapacagimi bilrmedim neredeyse 3-4 gundur var ve aniden ortaya cikti anlamadim , yardimci olur musunuz. Nasil gecer?

Gercekten ne yapacagimi bilrmedim neredeyse 3-4 gundur var ve aniden ortaya cikti anlamadim , yardimci olur musunuz. Nasil gecer?
Su kabarcığı sanırım tedavisi.. Su toplamasının geçmesi için su toplayan yeri gazlı bez ile sarmak ve sonrasında gazlı bezi çıkararak bölgeyi havalandırmak gerekir. Bir diğer iyi gelen yöntem ise vazelin sürmektedir. Vazelini su toplayan bölgeye sürerek kısa sürede derinin yumuşaması ve suyun patlayarak derinin yumuşamasına sebep olur...
Denerim
Cevap
6Cevap
Ürtiker olmuşsun
Allerset iç geçer bendede oldu
Brnde crebros varda baska bir sey icin iciyordum ise yarar mi allerset alayim mi (suanda icmiyorum ama evde var.)
Allerset iç günle bir tane iç
Ve kaşıma sakın
Kasiniyor ama cok sinir oluyorum
Kaşıma soğuk su vur kaşıyan yere Allerset alerji hapını gönder 1 defa iç geceleri iç
Tesekkur ederim deneyevegim
Kesin dene bendede aynısı vardı çünkü acaip kaşıntı yapar kaşıdıkça şişer ve yayılır
aynisi mutlaka alip baslarim
Geçmiş olsun sıkıntı etme
Stres yapma birde
urtikere benziyor kullandığın bir ilaç var mı? önceden yemediğin yeni yediğin bir şey var mı
Yok
Su toplamış gibi duruyor Bunu cildiyenin görmesi lazım
Acilen doktora gitmen gerekli alerjik bir reaksiyon olabilir.
Xp seviyem yetersiz
Ürtiker gibi duruyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?