Kardeşimin ayağında çatlak vardı alçıya alındı doktor dün çıkardı bugün şişmiş normal midir?

Düşmüştü ayağında çatlak oldu doktorda dün çıkardı çatlak kaynamış diye ama bugün bacağı falan bayağı şiş. Alçı yeni çıktığı için mi öyle yoksa bir sorun mu vardır bilen var mı? Çünkü doktor dün iyi demişti ama tabi doktor da çok ilgili bir doktor değil gibi
Kardeşimin ayağında çatlak vardı alçıya alındı doktor dün çıkardı bugün şişmiş normal midir?
Cevapla