Merhabaa 🌸
Mutfağa girip sebzeli sağlıklı yemekler mi yaparsınız yoksa eliniz illa ki hamurişi, yağlı, bol şekerli yemekler yapmaya mı gider?

Merhabaa 🌸
Mutfağa girip sebzeli sağlıklı yemekler mi yaparsınız yoksa eliniz illa ki hamurişi, yağlı, bol şekerli yemekler yapmaya mı gider?

Evet genelde, zaten yağ sıçradığı için patates kizartmiyorum, fırında yaparım
Kek fırın iyi pişirmiyor
Çorba genelde yaparım çok güzel olur mercimek ✅
Mercimek köfte de süper oluyor 🙃
Pirinç pilav yapmam güzel olmuyor, bulgur kısır gibi zaten o yüzden nar ekşili kısır yaparım 😃
Aslında o anki ruh halime bağlı hiç keyfim yoksa basit işlere kaçarım mesela makarna pilav vs gibi ama keyfim yerindeyse daha dikkatli sebze yemeği vs yaparım 🤷
Demek ki keyfin yerinde olunca sağlıklı besleniyorsun 😅
Aynenn 🤣🤣
Arada bir sağlıksız yemekler yaptığım ve tükettiğim oluyor. Ama genel olarak, sağlıklı beslenmeye çalışıyorum. Muhakkak bir yeşillik sofrada yer alır..
Şöyle diyeyim, evimde zaten abur cubur yok. Yağı bile spreyli şişede kullanıyorum. Geneli protein ağırlıklı ve salata malzemesi ağırlıklı bir dolabim var. Zararlı bir şey istesem de yiyemem.😃
Cevap
29Cevap
Sağlıksız
Evet. Abuk subuk noodle yapmak için falan mutfaga girmem.
Gerçekten yemek yapacaksam girerim
Ben noodleı yemek olarak değil atıştırmalık olarak görüyorum 😅
genellikle sulu yemekler yapılır bizde çorba kurufasülye sonra sarma makarna gibi gibi
ama arada sırada hamur işi de olur tatlı börek gibi
yani hem sağlıklı hem sağlıksız besleniyoruz :D
sağlıklı yemek alerjim var yoksa yaparım tabi xmdmslekwlqşqğ
Ahaha bu ben
Hepsi sağlıklıdır, arada sırada kek, börek, puding yapıyorum, o da çocuklarım istediğinde.
Arada yapılması gerekir tabii tatlısız olur mu
Çocuklar arada sırada istemese benim aklıma bile gelmez. Tatlısız olur yani.
Yaparım ama genelde sadece sebze olmaz. Ya et katarım ya da baklagilin yanına koyarım. Sade olarak ana yemek bu aralar çok yapmıyorum. Eskiden taze fasülyeyi çok yapardım.
4 yıldır kendi yemeğimi kendim yapıyorum sağlıklı besleniyorum
Allah annemden razı olsun her türlü yemeği en güzel şekilde yapıyor.
Allah gecinden versin ama ararım sanırım yaptığı yemekleri 🥺
Kullanacağım malzemeler her zaman sağlıklı yiyecekler olur asla şaşmaz. Annem yaparken de sağlıklı ürünlerden yapmasını tembihlerim hep ona :D
Yanlız girersem sağlıklı oluyor genelde. Ama kardeşimle girince uffff, hiçte sağlıklı olmuyor.
Zeytinyağlı çok severim.
Kerviz
Sarma
Ispanak
İşten zaman kalırsa birşeyler yapıyorum kendi çapımda
Genelde hep hazır pizza, noodle falan ısıtıp yerdim ama neyseki annem yanıma geldi de yemek yapma derdinden kurtuldum :ddd
Ben titiz bir insanım patatesi dahi 10 defa yıkayan biriyim.
Valla artık sağlıklıyız sütlü tatlı ya da brokoli karnıbahar felan yaparım 😅
Hayır çünkü hep lezzetli yaparım, lezzet olunca da sağlıklı pek olmuyor :)
Çoğunlukla sebze yemekleri yapmaya çalışıyorum seviyoruz arada et tavuk balık tüketiriz
Evet sağlıklı yemekler daha sık yapıyorum sağlıksız yemekler anca dişarda yerim
Mutfağa girdiğimde pizzamı yapar afiyet ile yerim. 🍕
genelde ızgara tarzı mutfak kebapçı dükkanı gibi
yani. zeten saglikli bisey yemek icin girerim mutfaga 🤣
Direkt yemek yapmıyorum
Ahaha en iyisi
Sağlıklıdan ziyade lezzetli yemek yapmaya bakarım.
Ben genellikle şu böreği ve sarma yapiom çok nadir kuru fasulye
En az senin kadar sağlıklılar Busecim
Annem ev yemekleri yapar
İçine uranyum katıyorum ben.
Tam tersi sağlıksız şeyler oluyor genelde.
Tabiki sağlıklı
Ssğlıklı yemekleri kimse sevmiyor nedense
Elimden geldikçe evet
Genelde sağlıklı. Tatlı türleri vs. pek aram yok.
Gibi gibi diyebilirim
Sağlıklı şeyler tercih ederim ❤️
Çok güzel Hasanpaşa köftesi yaparım
Sebze ağırlıklı besleniyorum
Sağlıklı şeyler yaparım
Hamur işi ve bol şekerli
Sağlıklı yemekte yaparız kilo aldıran yemekte
genelde sağlıklı yemekler yaparım
sen ne ıstersen onu yerım ben
Sağlıklı
Sebze yemekleri evet
Tabiki saglikli
Hayir genelde Fast food oluyor
Benim degil ya
maalesef 🙃
Hiç değildir 😄
Evet fare pişirip yiyom soslu
Nudil
Sağlıklıdır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?