Çayı şekersiz içmeye nasıl alışırım? Kilo sorunu? Detaya bakın lütfen☹️?

diyetteyim. çaysız olmuyor. çay olmadan deliye dönüyorum. normalde biz çayı zaten beyaz şekerle değil kuru üzümle içiyoruz. bildiğinz kıtlama şeklinde. ama kuru üzüm de şeker. ve vazgeçmek istyorum. ciddi kilo vermem lazım. fakat çayı öyle hiçbişeysiz içince çay içmyor gibi hissedyorm. bambaşka bir şey gibi geliyor. ☹️ nasıl aşıcam.

Güncellemeler
+1 yıl
ailece hep kuru üzüm kullanyoruz. ama onu da kesmem lazm
Güncellemeler
+1 yıl
beyaz şeker drğil konu. onu zaten açıkcası eve en son ne zaman soktuk hatırlamyorum bile
Çayı şekersiz içmeye nasıl alışırım? Kilo sorunu? Detaya bakın lütfen☹️?
Cevapla