Çayımı şekersiz içmek istiyorum fakat alışamadım, ne yapmam lazım alışmak için?
Siz nasıl içiyorsunuz?
Siz nasıl içiyorsunuz?
bence cok ıyı yapıyorsun şekersız ıcmekle şimdıkı uretılen şekerler bence saglıklı degıl bende şekersız ıcıyorum ama alısana kadar kuru sıyah uzum aldım cayla beraber bı kac tane yıyıyorum hem saglıklı hemde dogal besın bence sende dene
Sakarin kullan. Eczanelerde satılan tatlandırıcı.
Yaninda bir tane tatli buskuvi veya cikolata azcik tabi ye savah kahvaltilarinda alistir en cokcasi. Ve de cubuk tarcin at icine
Ben 1.5 tatlı kaşığı kullanıyodum bir anda bıraktım ☺ çayın o acılığından zevk almaya bak. Asıl tadı aldığını fark et ☺
Cevap
10Cevap
Bende tek şekerli içiyorum ama bazen atmıyorum da berbat oluyor çok acı sanırım şekersiz çaya alışmak için çok çay tüketmek lazım
Şekersiz içiyorum
13 yasımda bir bıraktım, öyle kaldı. Çocuk inadıyla kolay oldu galiba. :)
Azaltarak bırakmak işe yarıyor, birden birakamazsin
yavaş yavaş azalt ama istikrarlı ol. yani hiç artırma dilin alışırsa tatlıya şekersizi zor içersin.
Her seferinde 4 atıyorsam 3 attım sonra iki sonra tek e indim sizde öyle yapabilirsiniz
şekersiz içiyorum. baya zarralı küp şeker. alışmak için içine limon sık ya da çayla beraber az bişey bal ye
1hafta sabret şu an 9ncu yıl ve şekersiz çayın tadı bş başka guzel.
Şekersiz ;)
Bazen azıcık atıyorum zamanla alışırsın inan şekeri atınca PEKMEZ gibi oluyor :S
İlk baslarda bitane kup seker al ağzına cay icerken sonra yavaş yavaş alisirsin
icerken sekerli oldugunu düsün
şeker atmaman lazım net
şekeri bir anda bırakma azar azarrr başla işe
Şekersiz içerim, direk kestim atmayı.
şekersiz içmeye devam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar