Tam ideal kilodan 2.5 kilo fazlam var 🙁 gece gece bu durum benim uykumu kaçırdı...

Fazla kilolarım belli oluyor mu?
Tam ideal kilodan 2.5 kilo fazlam var 🙁 gece gece bu durum benim uykumu kaçırdı...

Fazla kilolarım belli oluyor mu?
İdeal kgını hangi hesaba göre yaptınız? Her kişinin ideal kg ı değişkenlik gösterebilir. Herkes için altın bir formül yoktur maalesef. Kemik yapıları kas yapıları insandan insana fark gösterir ve bu da ideal kg'ımınızı değiştirir.
Yağ fazlalığı görmüyorum. Kas eksikliğin var. Kas eksikliği derken öyle güçlü kaslardan bahsetmiyorum. Demir ağırlığı gibi kas ağırlığı olsa tartıda gördüğün o kiloyu kafana takmazsın. Sıkı ve sağlam bir formda olmak için spor yapmalısın. Bu forma ulaştığında kendini daha çok seveceksin.
Kas kaybını engellemek için önce kendinle barışık olman ve uyku düzeni sağlaman gerek. İyi bir diyet ve spor yaparak da şimdiki halinden çok daha iyi bir görüntüye kavuşursun. Ayrıca güçlenirsin. Hem fiziken, hem ruhen.
Cevap
92Cevap
Git işine övgü toplamak için özellikle açmışsın yok üzülüyor uyumuyormuş yeni acıtma taktiği mi bu böyle yazıyorsun erkekler iyisin desin diye. İlgi vaktin gelmiş KS de de tatmin oluyorsun bu kadar durum vahim şaka gibisiniz hakikaten
"Yok iyisin" dedirtmek için sorulan saçma sapan bir soru.
Fake fotoğrafla bütün abazaları düşürmüşsün tebrik ederim knks
S**g fake fotografla 115 kilo kendini tatmin etmeye çalışan lolcu dombik
Hayır ya öyle abartılacak bir durum yok spor yapıp kalorisi düşük olan gıdalar ile bunun üstesinden gelirsin diye düşünüyorum.
Abi yaa o kadar saçma sapan şeylere kafa takıyorsunuz ki bazen nasıl delirmiyorsunuz şaşıyorum sizlere.
Bana sorarsan az daha kilo al o ne öyle ya kıza sarılıyorsun iskelet kucaklamışım sanki bence kadın dediğin erkeğin kucağını doldurmalı
evet üst taraf biraz kaslı
O kdr spor yapıyorum
bende yok o görüntü
maşallah
Kilo tam olarak nerede biz neden göremiyoruz :)
Hayır kilolu görünmüyorsun bence gayet fit görünüyosun
Acık az yi dolup tasıyon obez olmusun bakale bi en 100 kg sun zayıfla azcık
Ben anlamıyorum fazla kiloları nereden çıkarıyorsunuz.
Yoo şuanda gayet fit duruyorsun kilon yok gibi sanki yemek yemiyormuşsun gibisin
Birilerinin ego tatmin etme zamanı gelmiş 😀 oooo ego tatmin perileri de burdaymış😀😀
buraya yazma sebebin övgü almak. 10 kilo fazla olsan bile erkekler sana çok iyisin böyle kal diyecekler. çünkü aşağıdaki elinde tesbihle öyle söylüyor 😄beyni yok fikri var 😅 cem yılmaz izleyenler anladı
Şu fizikte olup kilolu muyum diye soran hastalıklı kızların hepsini bir güzel zayıflatmak lazım.
Dalga geçiyorlar resmen.
şişkosundur kesin bu resimdeki influecer kız
derde bak millet kuru ekmek bulamıyor yemeye. sonra ülke batıyor bilmemne
Seni gidi şişko kamyon lastiği içi dolu fıçı tombul tüp
Yoo gayet iyisin kaç kilosun? Bence formunu koru yeterli
Hayır kafaya takacak oadar bir kilon görünmüyor karnını içine cekmiyorsan tabi
kilolu görünmüyorsun kalça kısmı nasıl orası görünmüyor
tam vucudunu cekmemissin ki ego kasmaya mi çalışıyosun
Çok bir kilon yok dikkat edersen gidebilir bence
Dfcjxjsm obezite şişko
Şşş ayp ayp sjsjsjsj
Senin derdin fazla kilo değil burdan övgü almak
Oyyy şekerim yandan simitler fırlamış
Verirsin ki diyet spor
Evet aşırı kilolusun az ye
Hayır, çok iyisin.
Evet biraz kilo var ama çok değil gibi ya da böyle teselli et sen de kendini
Yok artık Ben senden kiloluyum
Gayet güzelsiniz bence
🤣🤣🤣🤣 baya bi şişkosun
Kapkarasın göremedim seni
Kilo yok gibi boy kilo kaç acaba
Bence iyi görünüyosun
Nerde kilo kör müyüm ben
Bence ilgi istiyorsun. Kilon filan yok.
Evet kalcada fazlalik var
neden sığmamışsın ekrana
Süper fiziğin var. Tam tipim.
Kilolu değilsin abartma.
kilonun bundan haberi var mı? Gayette iyisin
Hiç de fazla kilon falan yok :) bence çok hoşsun
Sen ciddi olamazsın bence
Zayıf bile gözüküyorsun
Aslinda iyi duruyorsun
Alt vee usrmt fazlaliklar burdayim diyor
boydan çek ve ayakta olsun
iyi görünüyosun fotoda
Ayy ne kilolu kiiiiz kesin evde kalir
obez olma yolundasın acil ver
Hayır iyisin daha ne.
Fazla kilon yok tatlim. Kim diyor onu
Evet çok belli oluyor
Kilolu durmuyor bu pozda.
saçmalama knk özele gel
Belli olmuyor gayet normalsin
Hayır gayet iyisin bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?